دیدبان

حذف اعتدالیون از اردوی اصلاح طلبان

حذف اعتدالیون از اردوی اصلاح طلبان

به گزارش دیدبان، به نقل از مهر، در حالی که محسن صفرپور رئیس جبهه اعتدال‌گرایان پیش از این و در ابتدای امسال از اعلام رسمی ائتلاف جبهه اصلاح طلبان و اعتدال‌گرایان در دیدار با عارف خبر داد اما این ائتلاف در خراسان رضوی به سرانجام نرسید و اصلاح طلبان از حضور اعتدالگرایان در اردوی انتخاباتی خود جلوگیری کردند.

دبیر جبهه اعتدالگرایان خراسان رضوی در همین رابطه به مهر گفت: ائتلاف اصلاح‌طلبان استان در ارائه فهرست خود از جبهه اعتدالگرایان دعوت نکرد و این عمل باعث تضعیف در نتیجه کار می شود.

محمود فرزین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جبهه اعتدال گرایان خراسان رضوی فهرست انتخاباتی خود را تهیه و این فهرست اواسط هفته گذشته آماده انتشار بود اما به دلیل تعدد در ارائه فهرست های مختلف از این اقدام خودداری شد.

وی افزود: معتقدیم مردم با وجود فهرست های متعدد دچار سردرگمی می شوند و  لذا برای همکاری داوطلبانه با ائتلاف اصلاح طلبان از ارائه این فهرست خودداری کردیم.

دبیر جبهه اعتدالگرایان خراسان رضوی با بیان اینکه برخی از فهرست هایی که به نام اعتدالی ارائه شده است جایگاه حقوقی ندارند، افزود: به دلیل آنکه احزاب جدیدی با نام اعتدالی در این ایام پویا شده و فعالیت خود را آغاز کردند شناسایی آن ها برای ما مشکل بود و در مقابل آن ها نیز شناخت کافی از جبهه  اعتدالگرایان نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در تهران جبهه اعتدالگرایان با اصلاح طلبان به فهرست واحدی رسیدند، گفت: متاسفانه در استان خراسان رضوی این اتحاد شکل نگرفت و اصلاح طلبان به هیچ وجه برای ارائه فهرست مشترک از جبهه اعتدالگرایان دعوت نکردند و این اتفاق باعث تضعیف فهرست اصلاح طلبان و تاثیر منفی در نتیجه کار خواهد گذاشت.

فرزین با تاکید بر اینکه فهرست اصلاح طلبان بهترین گزینه ها را در اختیار ندارد تاکید کرد: با این وجود معتقد بودیم که بهتر است آسیبی به این فهرست از جانب جبهه اعتدالیان وارد نشود.

دبیر جبهه اعتدالگرایان خراسان رضوی گفت:‌ حدود دو ماه گذشته به عنوان دبیر جبهه اعتدالیان خراسان رضوی معرفی شدم و زمان کافی برای اجماع احزاب اعتدالی وجود نداشت و اگر زمان می داشتیم قطعا عملکردمان بهتر از این می شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن