دیدبان

آخرین وضعیت پرونده پسر وزیر دوران اصلاحات

آخرین وضعیت پرونده پسر وزیر دوران اصلاحات

دیدبان: سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی درباره آخرین وضعیت موکلش اظهار کرد: پرونده موکلم در شعبه دوم بازپرسی دادسرای امنیت، مطرح و مورد رسیدگی است و هنوز قراری برای وی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه موکلش از مهر امسال در بازداشت به سر می‌برد، در خصوص اتهام نمازی گفت: مادر نمازی با وی ملاقات داشته و طبق گفته‌های او، اتهام موکلم همکاری با دولت آمریکاست.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سؤال که آیا اتهام موکلش همانند اتهام جیسون رضائیان است یا خیر، افزود: اتهامی که برای نمازی گرفته‌اند مانند اتهام جیسون است.

وکیل مدافع مدیر ایرانی آمریکایی دفتر برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت نفتی کرسنت ادامه داد: قبل از اینکه نمازی بازداشت شود، به من وکالت داده بود زیرا احتمال بازداشت را می‌دادیم اما زمانی که خواستم وکالت را روی پرونده بگذارم قبول نکردند و گفتند فقط وکلای مورد تأیید رئیس قوه قضائیه می‌توانند در این پرونده‌ها ورود کنند.

در هنگام آزادی چهار زندانی دوتابعیتی از زندان‌های ایران، از سیامک نمازی به‌عنوان یکی از چهار زندانی نام برده می‌شد.

** از پرونده پسر وزیر دوران اصلاحات چه خبر؟

علیزاده طباطبایی همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده محسن مهاجرانی در پرونده دکل‌های نفتی گفت: موکلم همچنان با قرار وثیقه آزاد است و تاکنون نیز اتفاق خاصی در این پرونده نیفتاده است.

وی پیشتر گفته بود: اتهام موکلم در این پرونده، افشای اسناد پرونده دکل نفتی است که در یک سایت ضدانقلاب منتشر شده بود اما موکلم مستند و محکم اثبات کرد این موضوع، ارتباطی به وی ندارد.

 محسن مهاجرانی چهارشنبه 28 آبان‌ در ارتباط با پرونده دکل نفتی بازداشت و پس از گذشت 21 روز، 18 آذر از زندان آزاد شد.

منبع:افکار

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن