دیدبان

پویش مردمی تقدیر از مادران و همسران شهدای مدافع حرم

پویش مردمی تقدیر از مادران و همسران شهدای مدافع حرم

دیدبان: در این برهه از زمان که خاورمیانه محل لگدمال شدن توسط چکمه های کثیف سگ های دست آموز صهیونیزم شده است، غیرتمندان تاریخ از گوشه گوشه دنیا به پا خاسته اند و دیوار دفاعی محکمی از ایمان جلوی سپاه کفر کشیده اند تا ثابت کنند برای ناموس اهل بیت (ع) فارغ از متفاوت بودن ملیتهایشان حاضرند تا آخرین قطره خونشان را بدهند اما اجازه نمی دهند که حتی نگاه مغرضانه و  نجس اشرار و دشمنان اهل بیت (ع) به حرم های مطهر آنان بیفتد.

همیشه پشت سر مردان موفق تاریخ زنان موفق تری حضور داشته اند که با صبر و فداکاری باعث خلق حماسه های بزرگ شده اند. امروز نیز شاهدیم حضور با شکوه این شیرزنان را که باعث می شود غیرت در این مردان شیردل در نهایت اعلا به تجلی بنشیند. مادران و همسرانی که از عزیزانشان گذشته، آنها را در مقابل تیغ تیز ظلم و ستم سپر بلای مظلومان بی دفاع کرده و با عبور از خواسته ها و لذات کوتاه دنیوی، پاداش آخرت را برای خود خریده و معنویات را در بالاترین سطح ممکن به عرصه بروز و ظهور می رسانند.

آنهایی که تاریخ به احترامشان تا ابد به پا می ایستد این زنان صبور و با وقارند که الگویی جز فاطمه الزهرا (س) و زینب کبری (س) ندارند و مردانشان را برای قدمهای نازنین آن یگانه منجی بی همتا، مهدی موعود (عج)  قربانی می کنند.

ما نیز جمعی از کاربران و فعالان فضای مجازی هم زمان با ایام شهادت اولین مدافع حریم ولایت حضرت زهرا(س) با ایجاد پویشی مردمی میخواهیم قدردان گوشه ای از بزرگی و فداکاری این بانوان وارث عاشورا باشیم...

کاربران شبکه های اجتماعی میتوانند برای پیوستن به پویش مردمی تقدیر از مادران و همسران شهدای مدافع حرم با استفاده از تصاویر زیر و هشتگ اختصاصی این پویش تحت عنوان #وارثان_عاشورا به این پویش مردمی بپیوندند.

 

 

مرتبط‌ها

آتش به اختیار با خشاب بصیرت انقلابی

خورشید‌ بی‌غروب امام خمینی(ره)

اختیارات پیامبر و امامان معصوم (ع)

عزاداری حسینی؛ امتداد سیاست خارجی جمهوری اسلامی

نهادینه‌سازی آموزه‌ مهدویت برای کودکان

رابطه سختی و آسانی در قرآن/ ما به چه کسانی بدهکاریم؟