دیدبان

مردم به تمام لیست رای دهند

مردم به تمام لیست رای دهند

دیدبان: حجت الاسلام ابوترابی در گفت و گو با افکارخبر در پاسخ به این سوال که چرا باید به لیست 30 نفره رای داد اظهار داشت: در انتخابات باید با حضور گسترده و موثر و امکان انتخاب افراد شایسته و شکل گیری مجلس کارآمد را فراهم آورد. وی افزود: به هر میزان که نمایندگان محترم مردم از پشتوانه رای بیشتری برخوردار باشند موجب افزایش اقتذار مجلس خواهد شد.

نایب رئیس مجلس بیان داشت: برادران و خواهران محترمی که کنار صندوق رای قرار می گیرند شایسته است به تمامی تعداد نامزدی که در هر استان و در تهران در مجلس نیاز است رای دهند .

ابوترابی تصریح کرد: مردم اگر افرادی را می شناسند با شناخت شخصی خود که بر اساس دانش و اطلاعات رای دهند اما چنانچه افرادی را نمی شناسند با اعتماد به کسانی که آنها را صالح و شایسته می دانند با توجه به نظر و انتخاب آنها،آن افراد را انتخاب کرده و به تمام افرادی که نیاز است و در لیست هستند رای دهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به اینکه چگونه آقای هاشمی رفسنجانی در لیست جامعه روحانیت برای خبرگان قرار گرفت و با توجه به اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وی را در لیست قرار نداده بود،آیا قرار گرفتن نام آقای هاشمی با نظر شورای مرکزی جامعه روحانیت بود گفت: جامعه روحانیت بر اساس تصمیم شورای مرکزی اش تصمیم گیری می کند و با رای شورای مرکزی آقای هاشمی در لیست قرار گرفت.

منبع:افکار

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن