دیدبان

مهدی هاشمی: لیست اصولگرایان قابل تحسین است

مهدی هاشمی: لیست اصولگرایان قابل تحسین است

دیدبان: سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره لیست 30 نفره اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس، گفت: برای تهیه این لیست زحمات زیادی کشیده شده است تا وحدت حداکثری به وجود بیاید.

وی افزود: این کار، کار ارزشمند و قابل تحسینی است؛ لیست اصولگرایان 30 نفر بیشتر ظرفیت نداشت و مسلما افرادی بیرون این لیست قرار گرفتند.هرچند به لیست اشکالاتی وارد است و می توانست بهتر باشد.

هاشمی درباره فرمایش رهبر انقلاب که مجلس جای افراد انقلابی است، خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های یک نماینده، انقلابی بودن است و باید نگاهش به داخل کشور و رهبری باشد و  مردم را اصل و مبنای کار خودش قرار دهد که الحمد الله این حرکت آغاز شده است.

وی درباره بحث نفوذ در کشور گفت: یکی از راه های نفوذ انتخابات است و ممکن است افرادی وارد مجلس شورای اسلامی و خبرگان شوند که بلندگوی بیگانگان باشند و حرف دشمنان را از زبان آنها بشنویم از این رو باید تلاش کنیم تا افراد نفوذی فرصت ورود به این مکان ها را پیدا نکنند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: نباید افرادی که نگاهشان به خارج از مرزهاست وارد مجلس شوند.مردم نباید کسانی را انتخاب کنند که نماینده دولت و بخش های غیرمتعهد و غیر انقلابی باشند.

 

منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن