دیدبان
مدیرکل روابط عمومی تسنیم تأکید کرد:

در فضای مجازی باید آفندی عمل کنیم نه پدافندی

در فضای مجازی باید آفندی عمل کنیم نه پدافندی

به گزارش دیدبان به نقل از البرزبان، محمد عزیزی در چهارمین روز از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، در غرفه‌ی پایگاه تحلیلی خبری البرزبان حضور یافت و در گفت و گو با خبرنگار البرزبان، گفت: امسال، سومین سالی‌ست که نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و هر سال نسبت به سال قبل، از کیفیت بالاتری برخوردار می‌شود و استقبال بهتری چه از نظر حضور غرفه‌ها و چه از نظر حضور مردم، پدید می‌آید.

مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری تسنیم با اشاره به این‌که حضور میان افسران جنگ نرم، افتخار است، ادامه داد: این نمایشگاه‌، فرصتی در اختیار ما قرار می‌دهد تا در کنار جوانان متعهد، انقلابی، متدین و مذهبی، با آفت‌ها و حملات فضای سایبری و فضای رسانه‌ای معاند و دشمن که علیه کشور ما صورت می‌گیرد، مقابله کنیم و جبهه‌ی خوبی تشکیل دهیم تا هجمه‌های آنان خنثی شود، به عبارتی آفندی عمل کنیم نه پدافندی.

عزیزی در خصوص برنامه‌های خبرگزاری تسنیم برای حضور در نمایشگاه گفت: امسال، احساس کردیم که دوستان جوان و مستعدی که در خبرگزاری تسنیم کار می‌کنند، به عنوان اولین تجربه‌شان در این نمایشگاه حضور یابند، چرا که هم جوانان خوش‌ذوق و مستعدی هستند و هم تلاش و کوشش فراوانی دارند و حضور در چنین فضایی و تحت عنوان رسانه‌ی قدرتمند، قوت قلب برایشان ایجاد می‌کند و این انگیزه را به آنان می‌دهد که با انرژی بیش‌تری به تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات بپردازند که همانا بهترین موردی است که در نمایشگاه شاهد آن هستیم. و زمانی که این اتفاق می‌افتد، خود دوستان با هم ارتباط می‌گیرند و برنامه‌ریزی های منسجمی ارائه می‌دهند تا به خوبی در این عرصه گام بردارند.

وی با بیان این‌که خبرگزاری تسنیم با عنیات پروردگار توانسته است در کوتاه‌ترین زمانِ ممکن، به عنوان خبرگزاری برتر کشور، معرفی شود، گفت: تسنیم، خبرگزاری مرجع کشور است و در بسیاری از موارد، مخاطبان برای اطلاع از صحت و سقم مطالب، به تسنیم مراجعه می‌کنند و این موضوع بسیار جای خوشحالی دارد که توانسته‌ایم این اعتماد را در بین مردم به دست آوریم.

عزیزی با اشاره به سیاست‌های خبرگزاری تسنیم در عرصه‌ی رسانه‌ای گفت: ما همواره از دو پتانسیل در انجام فعالیت‌های خود بهره گرفته‌ایم. اول استفاده از نیروهای جوان، با انگیزه، پرتلاش، متعهد، انقلابی و پیرو خط رهبری و دوم، برنامه‌ریزی و استفاده از مدیران مجرب و با سابقه که جمع این دو مورد سبب شده خبرگزاری تسنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حالی که سه سال از تأسیس آن می‌گذرد، به موفقیت برسد. مدیران و معاونان تسنیم، با سابقه‌ی بالای خبری و تجربه‌های خود، به نوعی کنترل و نظارت بر نیروی جوان را اعمال می‌کنند و از هر گونه تنش و خبرهایی که خدای‌نکرده، ممکن است کوچک‌ترین ضربه‌ای به اعتبار رسانه بزند، جلوگیری می‌کنند و خبرها را به صورت نرم خبر ارسال می‌کنیم تا هم تأثیرگذار باشد و هم به موقع ارسال شده باشد و به جرأت می‌گویم در این سه سال، تعداد تکذیبیه‌هایی که در تسنیم داشته‌ایم به تعداد انگشتان دست نمی‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی تسنیم در پایان گفت: امروز در نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال، شاهد گردهمایی دوستان جوانی هستیم که با راه اندازی سایت خبری، یک وبلاگ، پایگاه اطلاع‌رسانی و تحلیلی یا موسسات فرهنگی، به نوعی در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی و خبر ورود پیدا کرده‌اند و امیدواریم که بتوانند با تبادل اطلاعات و تعامل از تجربیات یکدیگر استفاده کند تا در سال‌های آینده، با حجم بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تری از رسانه‌هایی روبه‌رو باشیم که حرفی برای گفتن دارند، مخاطبان خود را جذب کرده‌اند و چیدمانی زیبا نیز دارند و از همه مهم‌تر، در مقابل حملات رسانه‌های معاند، ایستاده‌اند.

 سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، روز ۲۲ بهمن‌ماه در محل  دائمی نمایشگاه‌های دائمی شهرداری در بوستان گفتوگو آغاز به کار کرد و تا ۲۷ ام همین ماه، ادامه خواهد داشت. رسانه‌های برتر، بخش کودکان و نوجوانان، پویانمایی و … بخش‌های مختلفی از نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. در این نمایشگاه، ۳۰۰ غرفه مستقر شده‌اند و هر روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ پذیرای عموم مردم هستند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟