دیدبان

سعیدی: برخی پیرو راه ابوموسی اشعری اند

سعیدی: برخی پیرو راه ابوموسی اشعری اند

دیدبان: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نسبت به شعارهایی مبنی بر فراجناحی و بی‌طرفی در انتخابات هشدار داد و گفت: فراجناح بودن یک دروغ بزرگ بوده و به نوعی ایفای نقش دوباره‎ای از سوی فتنه‎گران و ساکتان در فتنه 88 است.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع بسیجیان شهرستان گرگان با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام، اظهار کرد: مردم ما باید با هوشیاری کامل در برابر ترفندها و حربه‎های دشمن همچون گذشته ایستادگی کنند و فریب برخی حرکت‎های به ظاهر مؤدبانه و دلسوزانه را نخورند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با 170 شبکه ماهواره‎ای فارسی‌زبان به جنگ با ما آمده‎اند، ادامه داد: تلاش دشمن برای استحاله انقلاب برنامه‎ریزی شده است که متأسفانه برخی از سریال‎های داخلی نیز در همان مسیر حرکت می‎کنند و ادبیات آنها به کلی مغایر با فرهنگ و انقلاب ماست.

به نوشته میزان، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از طرح برخی مباحث سخیف درباره مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: برخی در ماه‎های اخیر با مطرح کردن موضوعاتی همچون شورای رهبری به دنبال فتنه جدیدی هستند که باید بسیار مراقب این جریان خاص بود.

سعیدی در تشریح وضعیت این جریان، اضافه کرد: امروز این جریان که برای تغییر ارزش‎ها وارد میدان شده است عناوینی همچون مستقل، فراجناح و بی‎طرف را به خود گرفته‌اند که مردم باید هوشیار باشند که فراجناح بودن به تعریف این جریان همان فراموشی اصول، مبانی انقلاب و پشت کردن به ارزش‎های اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه سلوک جریان اخیر در کشور که مدعی فراجناح بودن است پیروی از سلوک رفتاری ابوموسی اشعری است،  گفت: آن روحانی که برای دفاع از انقلاب و اسلام به پا نخیزد روحانی نیست و آن مسجدی که در راه اسلام جریان ایجاد نکند مسجد در طراز انقلاب و اسلام نیست و نباید وارد آن شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین کرد: امروز کشور نیاز به یک مسجد منفعل و ضعیف ندارد که در برابر فشارهای داخلی و خارجی قالب تهی کند و در مسیر حق حرکت نکند.

سعیدی، نسبت به شعارهایی مبنی بر فراجناحی و بی‌طرفی در انتخابات هشدار داد: فراجناح بودن یک دروغ بزرگ بوده و به نوعی ایفای نقش دوباره‎ای از سوی فتنه‎گران و ساکتان در فتنه 88 است.

وی با اشاره به شعارهای مردم در روز 22 بهمن در سرتاسر کشور مبنی بر برائت از مشرکان و مستکبران، افزود: انتظار ما از مردم این است که شعارهای خود در 22 بهمن را در زمان انتخابات و پای صندوق‎های رأی هم تعمیم دهند و به کسانی رأی ندهند که شیفته غرب و استکبار هستند و درصدد تشکیل مجلسی غرب‎گرا و سُست‌بنیان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه دنیا روز 22 بهمن همه ملت ما را رصد کرد، یادآور شد: با حضور حماسی و پرشور مردم انقلابی و مؤمن کشور در سرتاسر این مرز پرافتخار، آنها از دست‎اندازی به کشورمان ناامید شدند و بار دیگر به فکر اجرای نقشه‎های شوم دیگر خود خواهند افتاد، چراکه دشمنی آنها با ما پایان‌ناپذیر است.

منبع: انتخاب

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن