دیدبان

روزنامه ایران: احمدی نژاد شعار کروبی را مصادره کرد

روزنامه ایران: احمدی نژاد شعار کروبی را مصادره کرد
شفاف:اميرحسين قاضي‌زاده نماينده مشهد در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه تفصیلی با روزنامه ایران که در صفحه 26 امروز این روزنامه که درباره اوضاع سیاسی کنونی کشور بود صحبت های بی سابقه ای در انتقاد از دولت احمدی نژاد منتشر کرده است و به نظر می رسد انتشار این سخنان بیش از اینکه حرفه ای و هدفمند باشد یک گاف رسانه ای و بر خلاف خط مش این رسانه است. در زیر گزیده ای از این مصاحبه را مشاهده می کنید:



- جای تاسف دارد که خیلی از حرف های کهنه تاریخ مصرف گذشته اصلاح طلبان را امروز آقای احمدی نژاد  به دست گرفته مثل همین مباحث مربوط به آزادی و دیدار از زندان اوین و پاسداری از قانون اساسی و آزادی های سیاسی و آزادی های مربوط به حوزه فرهنگ و مطبوعات و سینما و غیره.شعار توزیع منابع بین محرومان را احمدی نژاد از کروبی گرفت.

-عمق تحرکات ضد دولتی در مجلس نهم جدی تر از مجلس هشتم است. شما بحث سوال از رییس جمهور را در مجلس هشتم با آنچه قرار بود مجلس نهم انجام بگیرد مقایسه کنید در مجلس نهم قرار بود بعد از سوال بحث عدم کفایت سیاسی مطرح شود و ورود رهبری نشان می دهد که بحص سوال از رییس جمهور در مجلس نهم بسیار جدی تر از مجلس هشتم بود.

-هم شرایط جدیدی حاکم شده و هم تیم اقتصادی دولت مثل قبل نیست.تیم آقای احمدی نژاد مرتب ریزش کرده است.

-واقعیت ارتباط نمایندگان با استانداران و دستگاهها همین است و این ظرافت را دولت نادیده گرفته و با آن مبارزه کرده است و به آن صدمه زده. فارغ  از هرگونه نگاه سیاسی، نمایندگان مجلس با دولت ها کار دارند و هنر هر دولتی تعامل سازنده با آنها است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران