دیدبان

حدادعادل:دشمن به دنبال نفوذ در انتخابات است

حدادعادل:دشمن به دنبال نفوذ در انتخابات است

دیدبان: غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم یوم‌الله دهه فجر که شب گذشته در مسجد قمر بنی هاشم واقع در منطقه شرق تهران برگزار شد، با اشاره به ظلم‌ها و جنایت‌های دولت شاهنشاهی اظهار داشت: مردم به ظلم‌ها و جنایت‌های دولت شاهنشاهی آگاه شدند و این امر باعث شد که همه با هم یکصدا شعارشان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شود.

وی ادامه داد: ما به لطف خداوند و به برکت خون شهدا و امام شهدا، فداکاری‌های جانبازان و رهنمودهای مقام معظم رهبری بعد از امام توانستیم در کشورمان به استقلال،‌ آزادی و جمهوری اسلامی برسیم.

حدادعادل خاطرنشان کرد: این حرف به این معنا نیست که ما در کشور مشکلات نداشته باشیم، اما خیلی از مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستیم به دلیل آن است که ما بر سر این گوهر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پافشاری کردیم و نخواستیم نوکری استکبار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: هر چیز بهایی دارد و انسان باید برای رسیدن به هر چیز بهای آن را بپردازد، اگر کسی می‌خواهد دانشمند شود، بهای آن  علم‌آموزی و تا دیروقت بیدار ماندن است، بنابراین ملت ما استقلال و آزادی و اسلام را می‌خواست و بهای آن را نیز باید بپردازیم و شهدای ما برای تحقق استقلال و آزادی از میهن دفاع کردند و از جان خود در این راه گذشتند و این یک افتخار است و ما در این راه ضرر نکردیم.

حدادعادل با بیان اینکه دشمنان از الگو شدن ایران برای ملت‌های جهان نگران بودند، خاطرنشان کرد: دشمنان از حربه اقتصادی وارد شدند و اعلام کردند که ایران می‌خواهد بمب اتم بسازد و تهدیدی برای صلح جهانی است و عنوانی درست کردند که بگویند ما مدافع صلح هستیم و ایران برای کشتار جمعی سلاح اتمی می‌سازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع فتنه 88 تصریح کرد: دشمنان در مقطعی به فتنه 88 امیدوار شدند اما وقتی فتنه 88 مهار شد و آنان از فتنه بهره‌ای نبردند و فهمیدند که ملت ایران بیدار است و وقتی حضور مردم را در نه دی 88 و اطاعت مردم را از موازین رهبری مشاهده کردند، متوجه شدند که مسیر را اشتباه رفتند و این توطئه هم شکست خورده است.

حدادعادل خاطرنشان کرد: پس‌ از آن فضای تبلیغاتی ایجاد کردند و تحریم‌های نفتی و بانکی را علیه ایران انجام دادند و آن‌قدر سخت گرفتند و فلج‌کننده‌ترین تحریم‌ها را به مردم اعمال کردند و تلاش داشتند تا ملت در فشار قراردهند و مردم آشوب کند اما خدا با ملت بود و ملت سختی‌ها را تحمل کرد.

وی ادامه داد: آنان مشاهده کردند که ایران با تحریم‌ها به ساخت کشورش ادامه می‌دهد، درست است که مشکلات اقتصادی ایجاد شده است اما ملت ایران دست خود را به نشانه تسلیم در برابر آمریکا بلند نکرد و این ایستادگی مردم جواب داد.

حدادعادل با بیان اینکه طرف مقابل اعلام کرده بودند که فشارهای اقتصادی، دولت ایران را مجبور کرده است که در پای میز مذاکره بیاید، تصریح کرد: حرف ما این بود که بر اساس فتوای رهبری ساخت بمب اتم را حرام می‌دانیم و مذاکره را حق خود و نرمش قهرمانانه می‌دانیم.

وی با بیان اینکه دشمن نتوانست درجنگ، فتنه78، فتنه 88 و تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی به نتیجه برسد، تصریح کرد: اکنون دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی و سیاسی است و یکی از این راه‌ها نفوذ در امر انتخابات است که رهبری نیز بر این امر تأکید کردند، این امر به این معناست که به گونه وانمود کنند که با این برجام همه مشکلات حل می‌شود و عده‌‌ای که تا دیروز در فتنه 88 فعال بودند، اکنون خودشان را مدعی حمایت از برجام نشان دهند.

حدادعادل ادامه داد: اینگونه به مردم وانمود شود که این انقلابی‌ها و خط امامی‌ها تندرو هستند و اگر این افراد انتخاب شودند دوباره اقتصاد بهم می‌خورد وجنگ می‌شود و اینگونه تبلیغ می‌کنند که اگر می‌خواهید مشکلات اقتصادی حل شود، تندروها را کنار بگذارید، یک عنوان تازه به نام تندرو و افراطی را درست کردند که به عده‌ای بزنند و مردم را بترسانند و بگویند اگر می‌خواهید رفاه و اقتصاد باشد به این افراد رای ندهید.

وی ادامه داد: ما به دنبال آن نیستیم که وضعیت اقتصادی مردم بد باشد و ما هم خوشحال هستیم که با برجام مشکلات حل شود و امیدواریم که مشکلات مردم حل شود و این حق ملت ایران است.

حدادعادل تصریح کرد: باید از مذاکره کنندگان نیز تشکر کنیم، رهبر ما نیز از آنان تشکر کردند و ما نمی‌گوییم که خدای نکرده خیانت کردند بلکه زحمت کشیدند و از حق مردم دفاع کردند اما حرف ما این است که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد.

منبع: مشرق

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن