دیدبان
بذرپاش:

آقای هاشمی! تمام رانت‌ها برای شما بوده؛ آیا باز هم طلبکار هستید

آقای هاشمی! تمام رانت‌ها برای شما بوده؛ آیا باز هم طلبکار هستید

دیدبان: مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در همایش "عزت ملی" که به‌همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در حال برگزاری است، اظهار داشت: اگر امام خمینی(ره)  مصادره شدنی بود این کار باید توسط اهلش رخ دهد، ایشان مخالف دوقطبی کردن جامعه بود. دوقطبی کردن جامعه که امروز برخی از افرادی که از امام دم می‌زنند حاضر نیستند یک موضع ضد استکباری ایشان را تکرار کنند.

وی با اشاره به اینکه دوقطبی کردن‌های نظام توسط برخی از افراد در حال تکرار است، افزود: آرمان‌خواهی و اقتصاد یکی از دوقطبی‌هایی است که از برخی از افراد سر می‌زند یعنی اینکه به مردم وعده حل مشکلات اقتصادی را می‌دهند و در بخش دیگر از آرمان‌های امام سخن می‌گویند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امام در این روزها آمد که بگوید که همه این مسائل قابل جمع است، اقدامی که این افراد بیان می‌کنند این است که این دو مقوله را قابل جمع شدن نمی‌دانند.

بذرپاش با بیان اینکه موضوع هسته‌ای مصداق یک دوقطبی گفت: برخی این نکته را جا انداختند که مشکلات اقتصادی به‌دلیل هسته‌ای بودن ماست، آنها متصورند که اقتصاد از هسته‌ای جدا شود، مشکلات حل خواهد شد، در حال حاضر مسئله هسته‌ای ما تقریباً به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: دموکرات‌ها در آمریکا سیاستی به‌نام سیاست هوشمند داشته و با تبلیغات کشور را به‌سوی دوقطبی می‌برند و تحریم می‌کنند تا یکی از دو قطب توسط مردم انتخاب شود و تمام تحریم‌هایی که امروز انجام شد به‌دلیل این مقصود بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب موضوع هسته‌ای را برداشته و موضوع منطقه را جایگذاری کردند، اظهار داشت: تحریم پاسپورت و دیگر مسائل از جمله اقدامات غرب بوده است. پازل دوقطبی همان است که به‌جای هسته‌ای موضوع منطقه را قرار می‌دهد، آنها می‌خواهند بگویند که مشکلات اقتصادی به‌خاطر ماجراجویی در منطقه است.

وی با ابراز اینکه معادله نفوذ معادله امام‌زدایی در بهمن 94 است، افزود: به‌قول سخنان حضرت آقا این نفوذ در داخل است و افرادی هم در شکل‌گیری آن کمک می‌کنند و برخی ناخواسته در این پروژه قرار دارند و برخی اقداماتی انجام می‌دهند.

بذرپاش اضافه کرد: وقتی اقدامی برای سفارت عربستان می‌شود طرف‌های غربی در این زمینه به‌خوبی عمل می‌کنند، عملکرد عده‌ای مقابل سفارت عربستان انقلابی‌گری نبود، باید توجه شود که در سپاهیان امیرالمؤمنین هم افرادی نفوذی وجود داشته و می‌توانیم بگوییم که در سپاه امام راحل هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه ابوموسی اشعری یکی از نفوذیان سپاه امام علی علیه السلام بود اظهار داشت: وی یکی از بزرگان زمان خود بود که تصمیم نابخردانه ابوموسی وقایع بسیار ناگواری را برای تاریخ شیعه رقم می‌زند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام"باید پروژه نفوذ را خنثی کنیم" اظهار داشت: استفاده از منویات ولی فقیه در پروژه نابودی نفوذ لازم و ضروری است، متأسفانه این پروژه در حال شکل‌گیری می‌باشد که باید با آن مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای حاضر به تکرار یک جمله از امام در نفی استکبار نیستند، گفت: آنها می‌خواهند جایگاه امام را به صحنه انتخاباتی بیاورند، باید از آنان سؤال شود: شمایی که عکس یادگاری گرفتن با فلان مسئول خارجی برایتان مهم است آیا سخنان حضرت امام را هم بیان می‌کنید؟

بذرپاش با ابراز اینکه امامی که آنها از آن سخن می‌گویند دروغ است و یا امامی که آنها از آن صحبت می‌کنند، امام نیست، گفت: رهبری در مکتب امام تعریف و تربیت شده است، در مکتب امام شیخ خراسانی تربیت می‌شود، برخی استخوان گیرکرده در گلو هستند و باید شاخص اصلی انقلاب برای آنها تبیین شود. رهبر معظم انقلاب بسیار مظلوم بوده و سال‌ها بعد اقداماتشان مشخص خواهد شد.

وی با تذکر اینکه فردی به‌نام تقی‌زاده در کشور وجود داشت و باید دید تاریخ در مورد امیرکبیر و تقی‌زاده چه می‌گوید، گفت: اگر تمام تاریخ جمع شوند نمی‌توانند چهره محمدرضا را تطهیر کنند، امروز عده‌ای می‌گویند نباید انقلاب انجام می‌شد، زیرا مشکلات زمان محمدرضا هنوز وجود دارد ولی این استدلال کاملاً اشتباه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درست است که اقتصاد مشکل دارد، دلیل این کار نفوذ نکردن اندیشه امام(ره) بوده است، حدود 27 سال اقتصاد دست آنان بود. یکی از ایرادهایی که به دولت احمدی‌نژاد می‌گرفتند این بود: چرا اقتصاد به دست خانواده آقای هاشمی است؟

وی در پایان خطاب به هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: تمامی پست‌ها و رانت‌ها برای شما بوده است، آیا باز هم طلبکار انقلابیون هستید؟ افرادی مانند خاوری در زمان ریاست شما مدیرعامل بانک سپه بوده‌اند.

منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن