دیدبان
لاریجانی خبر داد:

بررسی قراردادهای نفتی توسط کمیته حقوقدانان مجلس

بررسی قراردادهای نفتی توسط کمیته حقوقدانان مجلس

دیدبان: غلامعلی جعفرزاده در خصوص جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان گفت: در این جلسه رئیس مجلس گزارشی از سفرش به عراق ارائه داد.

وی ادامه داد: در این جلسه جایگاه ایران علیرغم تحریم‌ها با کشورهای دیگر منطقه مورد مقایسه قرار گرفت و ریاست مجلس معتقد بود ایران از جایگاه مهمی در منطقه برخوردار است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان تصریح کرد: رئیس مجلس برای حضور در اجلاس بین‌المجالس اسلامی به کشور عراق سفر کرده بود و در جلسه شورای مرکزی گزارش داد که کشورهای منطقه تلاش دادند تا این اجلاس را تحریم کنند اما این تحریم ناموفق بود و همه کشورها در سطح بالا در آن شرکت کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: در بخش دیگری از جلسه نیز رئیس مجلس بر لزوم مشارکت حداکثری و شور و نشاط در انتخابات تاکید کرده و اعلام داشت که دشمن انتخابات را رصد می‌کند و در همین راستا باید با ایجاد تفاهم، دوستی، پرهیز از جنجال و بی‌اخلاقی موجبات حضور حداکثری مردم را فراهم کرد.

جعفرزاده ادامه داد: در مورد رد صلاحیت‌ها نیز آقای لاریجانی معتقد بود شورای نگهبان به خاطر برگزاری همزمان دو انتخابات دچار مشکل است و دوستان را دعوت به آرامش، همکاری و مساعدت و تفاهم با شورای نگهبان کرده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در بخش دیگری از جلسه، رئیس مجلس با اشاره به موفقیت‌های اجرای برجام تاکید کرد که روند خوبی در مبادلات اقتصادی ایجاد شده و اقداماتی از قبیل خرید هواپیما و مبادلات نفتی، مثبت است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان اظهار داشت: رئیس مجلس همچنین از بررسی قراردادهای نفتی در کمیته حقوقدانان مجلس خبر داد و گفت تا اینجای کار قراردادهای جدید نفتی خلاف قانون اساسی نبوده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن