دیدبان

عضو کمیسیون امنیت مجلس: سفر فائزه هاشمی به آمریکا در آستانه انتخابات کاملاً مشکوک است

عضو کمیسیون امنیت مجلس: سفر فائزه هاشمی به آمریکا در آستانه انتخابات کاملاً مشکوک است

دیدبان: برخی منابع گزارش داده‌اند که فائزه هاشمی رفسنجانی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اخیراً در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کشور را به مقصد آمریکا ترک کرده است. خبرها از قصد فائزه هاشمی برای ماندن در آمریکا حکایت نمی‌کند بلکه به نظر می‌رسد وی به زودی به تهران بازخواهد گشت.

بعضی گمانه‌زنی‌ها احتمال ارتباط این سفر با موضوع انتخابات اسفندماه در کشورمان را بسیار قوی می‌دانند. در ماجرای رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در دادگاه نیز بارها مطالبی درباره رایزنی‌های وی در آمریکا راجع به سیاست داخلی ایران منتشر شد. برخی اسناد نیز از تشویق غرب به تحریم هرچه بیشتر ایران توسط مهدی هاشمی خبر می‌داد. برخی اعضای خانواده هاشمی این اتهامات را رد می‌کردند، با این حال برخی عناصر اپوزیسیون در چندین نوبت فایل‌های صوتی منتسب به مهدی هاشمی را منتشر کردند که ادعاها را تایید می‌کرد.

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، درباره سفر اخیر فائزه هاشمی به آمریکا، می‌گوید: مسافرت افراد خاصی همچون فائزه هاشمی به آمریکا در نزدیکی نقاط عطف مهمی مثل انتخابات در کشور کاملاً مشکوک به نظر می‌رسد.

وی معتقد است که با توجه به سوابق قابل تامل، دستگاهای اطلاعاتی و امنیتی باید به رفت آمدهای افرادی همچون فائزه هاشمی حساسیت بیشتری داشته باشند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن