دیدبان

دولت و کنگره آمریکا تعطیل شد

 دولت و کنگره آمریکا تعطیل شد

دیدبان: طوفان شدید و بارش برف و بوران اخیر در شرق آمریکا، موجب تعطیلی دولت و کنگره آمریکا شد. در پی سرمای شدید، یخبندان و اختلال در تردد در جاده ها پیش بینی شده است.

طوفان و بارش سهمگین برف در شرق آمریکا علاوه بر تعطیلی دولت آمریکا، همچنین موجب لغو جدول برنامه ها و رأی گیری نمایندگان کنگره آمریکا شد. بیانیه دیگری تمامی رأی گیری های کنگره را به بعدازظهر چهارشنبه آتی موکول کرده است.

طوفان روز شنبه که تا بامداد روز یکشنبه ادامه داشت، موجب تعطیلی هزاران پرواز در روزهای شنبه و یکشنبه و تأخیر در پروازهای روزهای آتی شده است.به گزارش رسانه های آمریکا، این طوفان که زندگی بیش از 85 میلیون نفر از مردم آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است، موجب قطع برق و برخی دیگر حامل های انرژی برای بیش از 150 هزار نفر از مردم آمریکا شده است.

برابر آخرین آمار تاکنون بیش از 30 نفر به دلایل مرتبط با این طوفان جان خود را از دست داده اند و افزایش این آمار با ادامه تلاش های مردم برای برف روبی خانه ها احتمال می رود.

طوفان اخیر که در تاریخ واشنگتن دی سی بی سابقه بوده است، موجب تعطیل شدن مدارس و تداوم وضع اظطراری در روز دوشنبه بود و تلاش نیروهای امدادی برای باز کردن کامل راه ها در جریان است.

یک کارشناس هواشناسی شبکه تلویزیونی سی ان ان تأکید داشت که با وجود آنکه برف و بوران پایان یافته اما انتظار نمی رود زندگی ساکنان شهرهای تحت تأثیر این طوفان از روز دوشنبه به روند عادی برگردد.

وی اضافه کرد: با توجه به یخبندان های در پی آن، ترددها بخصوص تردد بین شهری بسختی انجام خواهد شد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران