دیدبان
حجت‌الاسلام مصباحی مقدم

مهمترین وظیفه دولت مبارزه با رکود و بیکاری است

مهمترین وظیفه دولت مبارزه با رکود و بیکاری است

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره انتخابات، اظهار داشت: ما باید اجازه دهیم دستگاه‌های قانونی کشور از جمله شورای نگهبان وظایف خود را در یک فضای آزاد و بدون تحلیل و فشار انجام دهند.

وی افزود: تاکنون نظری که هیئت نظارت شورای نگهبان از عدم‌احراز صلاحیت‌ها و یا ردصلاحیت‌ها داشته است به‌معنای نهایی شدن اظهار نظر شورای نگهبان نیست و ایجاد فضای نامناسب روانی از سوی هر شخصی برای دستگاه‌های قانونی شایسته نیست و مقبولیت ندارد، چه برسد به شخص رئیس جمهور که سابقه طولانی در نمایندگی و نایب‌رئیسی مجلس دارد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: ما انتظار داریم، مشکلات اقتصادی کشور که در حال حاضر مهمترین آن  رکود و بیکاری است در دستور کار دولت قرار گیرد و با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی رکود و بیکاری را برطرف کند.

مصباحی مقدم تأکید کرد:‌ مسئولان برای جلب افکار بخشی از مردم، از بیان اظهاراتی که شائبه تعرض به نهادهای قانونی را دارد، خودداری کنند و تمام همت‌ خود را در حوزه مسئولیتی به کار گیرند.

وی در پایان گفت: شورای نگهبان نیز با صبر، حوصله و با دقت و براساس قانون به وضعیت کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده رسیدگی خواهد کرد و نظر نهایی خود را در مورد مجموعه کاندیداهای تأیید شده  و یا نشده اعلام می‌کند. امیدواریم رسانه‌ها نیز فضای عمومی جامعه را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه مساعد کنند تا افکار عمومی بر اثر مطرح شدن این گونه مسائل مغشوش نشوند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن