دیدبان

جزئیاتی از زندگی شکارچی داعش +عکس

جزئیاتی از زندگی شکارچی داعش +عکس

دیدبان: نیروهای مردمی عراق به عنوان تکمیل کننده ارتش این کشور نقش مهمی در مبارزه و مواجهه با تروریست‌های تکفیری داعش دارند.


این نیروها تمام توان خود را برای نبرد با داعش به کار گرفته‌اند و از سال گذشته ضربات سنگینی به تروریست‌های تکفیری وارد آورده‌اند. این تروریست‌ها از مواضع خود به تدریج در عراق عقب می‌نشینند تا جایی که امروز تنها قریب به 20 درصد خاک عراق در کنترل داعش بوده و ارتش و حشدالشعبی در 15 ماه اخیر عملکرد قابل قبولی داشتند.
 

جزئیاتی از زندگی مردی که شکارچی داعش است
 

**بیوگرافی مختصری از شکارچی داعش

"ابوتحسین الصالحی" مردی 63 ساله و متولد 1953 بوده که عضو "حشدالعشبی" (بسیج مردمی عراق) می‌باشد و به او لقب "شکارچی داعش" داده‌اند. این لقب را به این دلیل به وی داده‌اند که با سلاح تک‌تیرانداز خود بیش از 170 داعشی را به درک فرستاده است.

البته منابع مختلف اعداد مختلفی از تعداد تلفات داعشی به دست "ابوتحسین الصالحی" می‌دهند. به نظر می‌رسد اعدادی بین 170 تا 200 داعش به دست این نیروی بسیج مردمی عراق کشته شده‌اند.

"ابوتحسین الصالحی" تک‌تیرانداز عضو گردان "علی اکبر (ع)" بوده که وابسته به حشدالشعبی بوده و از استان مقدس کربلا به جهاد در راه حق می‌پردازد. "ابوتحسین" از سال 1973 در نبردهای مختلف حضور داشته و شرکت در جنگ بین اعراب و اسرائیل نمونه‌ای از آن است.

**ارتش و نیروهای مردمی عراق اراده‌ای جدی برای پاکسازی همه مناطق اشغالی را دارند

ارتش و نیروهای مردمی عراق اراده‌ای جدی برای پاکسازی همه مناطق اشغالی را دارند و البته ائتلاف ضدداعش تلاش می‌کند تا پیروزی‌ها ملت عراق را به نام خود مصادره کند و این گونه می‌نمایاند که اگر آنها نبودند، پیروزی و بازپس گیری مناطق اشغالی میسر نبود که البته این تئوری خلاف واقعیت است.

تک تیراندازان حشد الشعبی نقش مهمی در نبرد با تروریست های تکفیری داعش ایفا می‌کنند و این مبارزان می‌توانند با اصابت هدفمند نیروهای انسانی داعش از پیشروی آن ها جلوگیری کنند و یکی از وظایف "ابوتحسین الصالحی" نیز در راستای مقابله با داعش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن