دیدبان

وزیر احمدی نژاد هم به او پشت کرد!

 وزیر احمدی نژاد هم به او پشت کرد!

دیدبان: محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان و عضو جبهه یکتا با اشاره به حضور جبهه یکتا در شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: تعدادی از وزرا و مسئولین دولت‌های نهم و دهم مجموعه‌ای تحت عنوان جبهه یکتا را تشکیل دادند و این جمع که اصالتا اصولگراست، برای حضور در انتخابات مجلس دهم به ائتلاف اصولگرایان پیوستند. 

 
وی افزود: این موضوع یکی از نکات مثبت این دوره است که همه سلایق برای اینکه بتوانند ساختار ارزشمندی در قوه مقننه تشکیل دهند گرد هم آمده اند.
 
عباسی در ادامه تصریح کرد: اصولگرایان در سراسر کشور با سلایق مختلف متحد و یکپارچه شده‌اند و ما نیز در قالب جبهه یکتا به این مجموعه  ورود کرده ایم.
 
این عضو جبهه یکتا با بیان اینکه لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان مورد حمایت همه اعضا خواهد بود، اظهار داشت: اگر یک لیست جامع مورد اعتماد و با ظرفیت‌های لازم خصوصا در تهران تشکیل شود قطعا مورد حمایت همه اعضا خواهد بود، حتی اگر از اعضای جبهه یکتا نیز در لیست نهایی نباشند، البته همانند سایر جریاناتی که در ائتلاف اصولگرایان حضور دارند ما نیز گزینه‌های مورد نظر خود را به ائتلاف پیشنهاد داده‌ایم.
 
وزیر سابق ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا یکتا ارتباط تشکیلاتی و انتخاباتی با رئیس جمهور سابق خصوصا در آستانه انتخابات دارد، اظهار داشت: در ابتدا برای تشکیل جبهه یکتا با احمدی نژاد مشورتی نداشتیم چرا که معتقدیم اعضای جبهه یکتا به دلیل تجربیات گذشته در مجلس و دوران تصدی وزارتخانه‌ها می‌توانند به تنهایی راهگشا باشند و نیازی به مشورت با دیگران ندارند لذا این جبهه به مشورت و همراهی رئیس جمهور سابق احتیاجی ندارد.
منبع:افکار

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن