دیدبان

انتخابات را تحریم کنید!

انتخابات را تحریم کنید!

دیدبان: وی که تا قبل از انتخابات ۸۸ به ظاهر طرفدار انقلاب بود، بناگاه بعد از اینکه مشاهده کرد به واسطه عیان شدن باطن خبیثش دیگر مثل گذشته دست نوازش بر سرش نخواهد بود، ابتدا به نوشتن چند نامه جاذبه برانگیز دست زد و به مرور آنچنان سرخورده و خفیف خود را احساس کرد که به دشمنی با ملت و کشور خود در دفاع از آمریکا و آل سعود مشغول شد که نامه ها و مقالات مختلف او قابل استناد است. امروز هم دوباره در کنار جریانات ضدایرانی به تحریم انتخابات به شکل توهین و تمسخر موافقان انتخابات مشغول شده است. وی اخیرا در برنامه افق  صدای آمریکا در مناظره ای با یک عنصر منتقد نظام گفته که در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهد کرد و از حامیان انگشت شمار خود نیز خواسته تا در انتخابات آتی شرکت نکنند .

لازم به ذکر است محمد نوری زاد در سال ۹۲ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «روی خط» از صدای آمریکا حضور پیدا کرد  و به مانند گذشته موجی از اتهام ها و شایعات را در خصوص نظام ج.ا.ا و انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد. محمد نوری زاد در خصوص انتخابات ۹۲ گفته بود : «انتخابات در ایران مهندسی شده است، این بدان معنی است که گزینه ها از قبل توسط رهبری [امام خامنه ای] انتخاب شده است و رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی نیز در همین معنا می گنجد! نامزدهای هیچکدام توان اداره کشور را ندارند و آنها تنها عروسک نمایشی هستند!”

محمد نوری‌زاد که روزی به عنوان فردی انقلابی معروف بود، در سالهای اخیر از آن طرف بام افتاده و حتی به باورها و ارزش‌های دینی خود نیز پشت کرده است. وی با متهم کردن جمهوری اسلامی به اعمال فشار بر مخالفان و شکنجه زندانیان به دنبال این است تا اعتماد گروه‌های ضدانقلاب خارج و داخل کشور را جلب کند.

با این حال، وی در بین نیروهای انقلابی و ضدانقلاب مانند «چوب دو سر نجس» است. هنوز بسیاری از ضدانقلاب و اپوزسیون داخل و خارج کشور نسبت به عملکرد وی تردید بسیار دارند و بیشتر آنها او را عامل جمهوری اسلامی‌می‌دانند که با اقدامات خود به دنبال انحراف اپوزسیون به سمت و سویی است که جمهوری اسلامی‌می‌خواهد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن