دیدبان

ساکتین فتنه ۸۸ لیاقت ورود به مجلس شورای اسلامی و خبرگان را ندارند

ساکتین فتنه ۸۸ لیاقت ورود به مجلس شورای اسلامی و خبرگان را ندارند

دیدبان: حسین شریعتمداری ظهر امروز در همایش بررسی شیوه‌های نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله با آن که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که قرائت‌های متفاوتی با مبانی امام خمینی(ره) مطرح کرده و در راستای تحریف خط امام راحل مطرح می‌کنند در پی نفوذ هستند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه نفوذ راه‌های مختلفی دارد، افزود: نفوذ فاصله دار به صورتی است که در فرهنگ و برداشت عمومی تغییر ایجاد می‌کند و هنگامی که در برداشت تغییر ایجاد شد آن زمان انسان‌ها دنبال موضوعی هستند که با مبانی تفاوت دارد.

شریعتمداری بیان کرد: برخی این موضوع را مطرح کردند که حالا که می‌توانیم با آمریکا سر چالش هسته‌ای به توافق رسیده و به سود سرشار و خوبی برسیم چرا درباره ارتباط با آمریکا و دیگر مواقع مذاکره نکنیم.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: این افراد پای خود را فراتر گذاشته و حتی مدعی شده‌اند که افرادی که این 37 سال مانع رابطه با آمریکا شده‌اند باید پاسخگو باشند، رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان به خوبی جواب ادعای این افراد را دادند و تاکید کردند هزینه‌های سنگینی برای رسیدن به برجام داده‌ایم.

وی با اشاره به حملات برخی از گروه‌های سیاسی به نیروهای متعهد و انقلابی گفت: امروز مهم‌ترین مأموریت برخی افراد حمله به نیروهای متعهد و مؤمن است و آن‌ها را افراطی و تندرو می‌خوانند که باید در جواب ادعای آن‌ها گفت اگر نیروهای مؤمن و متعهد در بزنگاه‌های انقلاب و شرایط سخت نبودند امروزدشمن شما را از بین برده بود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به لزوم تبعیت از رأی شورای نگهبان توسط همه کاندیداها بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند همه افراد در انتخابات شرکت کرده و رأی بدهند که برخی ادعا می‌کنند که حالا که رهبری خواستار حضور حداکثری در انتخابات شده است باید همه افراد تأیید صلاحیت شوند که مقام معظم رهبری به این موضوع پاسخ دادند و خواستار تبعیت از قانون و شورای نگهبان در این زمینه شدند.

شریعتمداری با بیان اینکه یکی از راه‌های مقابله با نفوذ حفظ فضا است، گفت: ایستادن در برابر تهدید مهم‌ترین اقدام در برابر نفوذ دشمن است چون هنگامی که در برابر دشمنان انقلاب بیدار باشیم هیچگاه جرأت نفوذ را پیدا نمی‌کنند، امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب بر این موضوع تاکید کردند حالا که انقلاب شده است عقب نشینی نکرده و به خانه‌هایتان نروید بلکه همواره آماده و بیدار باشید و به مقابله با راه‌های نفوذ دشمن بپردازید.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ناآرامی‌های منطقه و ثبات و امنیت کامل در کشورمان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با مدیریت هوشمندانه و قاطعانه شرایط بسیار خوبی برای کشورمان در منطقه به وجود آورده است و دشمنان این موضوع را تائید کرده‌اند.

شریعتمداری با بیان اینکه در تمام فتنه‌ها ردپای کلان سرمایه دارها انسان‌های نوکیسه حضور دارند، بیان کرد: نیروهای حزب اللهی باید دست پیش را بگیرند و اجازه فرصت به خطاکاران و مجرمان را ندهند، نباید اجازه کوچک‌ترین فرصتی به سواستفاده‌گران از انقلاب را داد و همواره در برابر آن‌ها قاطعانه ایستادگی کرد.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: آشوبگری و قانون شکنی و عدم وفاداری به وعده‌های داده شده به معنای اعتدلال نیست، افرادی که کشور را نمی‌فروشند و به آرمان‌های امام خمینی (ره) پایبند نیستند باید به مذاکره با دشمن بپردازند.

وی با بیان اینکه رأی دادن به افرادی که جریان نفوذ را در جامعه دنبال می‌کنند دارای مسئولیت سنگینی است، تصریح کرد: ساکتین فتنه دو گروه هستند برخی که واقعاً خبر نداشتند چه اتفاقی در حال روی دادن است، ولی برخی از قصد سکوت کردند و این گروه در فتنه شریک هستند و لیاقت ورود به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را ندارند.

شریعتمداری با بیان اینکه ایمان به اشتراک دین و سیاست رمز موفقیت امام خمینی (ره) بود، گفت: جریان اسلام نیازمند صدور نیست بلکه هر نقطه‌ای که مسلمان در آن حضور دارد بسترهای انتقال آموزه‌های دینی فراهم می‌شود، برای رسیدن تعامل با استکبار یا ما باید از اسلام نام محمدی کوتاه بیاییم یا دشمن از ظلم‌های خود پرهیز کند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه هدف نهایی نفوذ دشمن براندازی نظام است، افزود: ماهیت نظام اسلامی با استکبار درگیر است به همین علت دشمن به دنبال موجودیت نظام آمده است، عملیات‌های تروریستی نوعی از نفوذ است که عوامل نفوذی تا زمانی که عملیات خود را انجام نداده هیچ نشانی از هویت اصلی خود را آشکار نمی‌سازند به همین علت مقابله با آن نیازمند قدرت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی است که تاکنون نظام اسلامی در این راستا موفق بوده است.

وی با اشاره به حملات برخی افراد و گروه‌ها علیه شورای نگهبان اظهار داشت: امروز شورای نگهبان مورد هجمه افراد نفوذگر قرار گرفته است، برخی از جریانات تا زمانی که قانون باب میل آن‌ها است عمل می‌کنند و به محض اینکه ببینند قانون به ضررشان است موضع‌گیری می‌کنند.

منبع:تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن