دیدبان

تشدید برخورد پلیس با خودروهای دودزا

تشدید برخورد پلیس با خودروهای دودزا

به گزارش دیدبان ، به نقل ازفارس، حضور پلیس راهور تهران بزرگ امروز در میادین فردوسی، انقلاب و ولیعصر (عج) متفاوت است؛ چرا که این حضور امروز با استقرار واحد سیار کنترل کالیبراسیون همراه است.

سرهنگ سعید سپهری فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ترافیکی پلیس راهور فاتب که هم اکنون در میدان فردوسی حضور دارد به جزئیات این طرح پرداخت و  اظهار داشت: طرح استقرار واحد سیار کنترل کالیبراسیون یک طرح مشترک بین ستاد معاینه فنی و پلیس راهور پلیس تهران بزرگ است که با توجه به آلایندگی هوا و برای سنجش صحت معاینه فنی خودروها به صورت میدانی در حال اجراست.

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ترافیکی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: پلیس راهور فاتب با مشاهده خودروهای دودساز و بدون توجه به داشتن معاینه فنی و دریافت آن از شهرک‌های اقماری و شهرستان‌ها توسط این دستگاه‌های سیار میزان ‌آلایندگی خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا را می‌سنجد.
 
سرهنگ سپهری ادامه داد: در صورت دودزا بودن خودرو یا موتورسیکلت، این وسیله نقلیه جریمه 300 هزار ریالی و فک پلاک شده و با پلاک تعمیری به تعمیرگاه اعزام می‌شود؛ در این صورت راننده 10 روز فرصت دارد که برای تعمیر خودروی خود اقدام کند و بعد از 10 روز و پس از بازدید کارشناسان راهور از خودرو پلاک اصلی خودرو الصاق می‌شود.

این مقام ارشد راهور فاتب با اعلام اینکه این طرح از ساعت 6:30 صبح امروز با استقرار 3 واحد سیار کنترل کالیبراسیون در میادین فردوسی، انقلاب و ولیعصر (عج) کلید خورده است اعلام کرد: محدوده اصلی این طرح در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد است و این طرح تا وقتی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران