دیدبان

وثیقه یک میلیاردی بخاطر عکس؟!

وثیقه یک میلیاردی بخاطر عکس؟!

دیدبان: خیلی ها از خودشان می پرسیدند آیا واقعا به خاطر لو رفتن چند عکس در فضای مجازی دروازه بان سوم تیم ملی دستگیر می شود؟! بعضی ها در پاسخ به این سوال می گفتند او بد کاری کرده که زندانی شده و عده ای هم معتقد بودند در حق سوشا اجحاف شده و می خواهند از او آیینه عبرت بسازند.

در این میان علی پروین، کریم باقری و علی دایی به اتفاق مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل معضل سوشا قدم برداشتند اما آنها بعد از ملاقات با بازپرس، قاضی و آگاهی از برخی جزئیات پرونده، عقب نشینی کردند و فقط از اهالی فوتبال خواستند صبور باشند.

قوه قضاییه هم برای این که با آبروی سوشا بازی نشود هیچ موضوع و موردی را توضیح نمی داد و فقط وقتی برخی مصاحبه ها از سوی اهالی فوتبال به نفع دروازه بان پرسپولیس در رسانه ها منتشر شد، یک مقام قضایی لا به لای حرف هایش هشدار داد رسانه ها و اهالی فوتبال از هر گونه اظهارنظر مجرمانه بپرهیزند و اجازه بدهند پرونده روال قانونی اش را طی کند.

اما وقتی سوشا با قرار وثیقه سنگین که گفته می شد یک میلیارد تومان است آزاد شد، این سوال پیش آمد که مگر غیر از عکس های لو رفته ماجرای دیگری وسط بوده است. در حد گمانه زنی، پیش از این خبرها و روایت هایی شنیده شده بود مبنی بر این که سوشا پرونده ای جدا از آن تصاویر دارد و حالا انگار همه چیز در حد شایعه نبوده و این بازداشت دلایل دیگری داشته که مردم از آن بی اطلاع هستند.

برخی افراد در فضای مجازی برای سوشا دلسوزی می کنند و می پرسند چرا باید بابت عکس یک ورزشکار بازداشت شود؟! اما آنها هم حتما از خودشان پرسیده اند واقعا برای چند تصویر لو رفته یک میلیارد وثیقه می گذارند.

دیروز یک مقام آگاه قضایی هم در این خصوص به خبرورزشی گفت:«هیچ کس حق ندارد جزئیات پرونده ای که هنوز بسته نشده را افشا کند. باید تا تکمیل پرونده تشکیل جلسه دادگاه صبر کرد. ما هم قصد نداریم با آبروی سوشا بازی کنیم و موارد اتهامی او را در اختیار رسانه ها بگذاریم، سوشا از نگاه قانون فعلا متهم است. آنهایی هم که فکر می کنند سوشا فقط بدشانس بوده به یک نکته توجه داشته باشند که قاضی هیچ گاه بابت چند تصویر لو رفته، قرار وثیقه یک میلیارد تومانی صادر نمی کند.» این مقام قضایی از توضیح بیشتر خودداری کرد.

 

منبع:خبرورزشی

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن