دیدبان

فراخوان نخستین سوگواره پوسترهای عاشورایی

فراخوان نخستین سوگواره پوسترهای عاشورایی

به گزارش "دیدبان" به نقل از تریبون مستضعفین نخستین سوگواره سراسری پوسترهای عاشورایی هیأت در دو بخش اصلی «پوسترهای اطلاع رسانی هیأت» و بخش ویژه «تزئین جایگاه و دکور» برگزار می‌گردد.«سبک زندگی عاشورایی»، «امتداد عاشورا تا امروز (بیداری اسلامی)» و «حسین پاره تن رسول خدا» از مفاهیم مورد توجه این سوگواره می‌باشند. جایزه رتبه اول این سوگواره، یک میلیون تومان به همراه پنج میلیون تومان کمک به هیأت؛ جایزه رتبه دوم، هفتصد هزار تومان به همراه سه میلیون تومان کمک به هیأت و جایزه رتبه سوم، سیصد هزار تومان به همراه دو میلیون تومان کمک به هیأت اعلام شده است. هم چنین به تمام شرکت کنندگان هدیه‌ای به رسم یادبود اعطا می‌شود. آثار برگزیده این سوگواره در قالب کتاب منتشر شده و در نمایشگاهی ویژه به نمایش در خواهد آمد.

آخرین مهلت ارسال آثار اربعین ۱۴۳۴ (۱۴ دی ماه ۱۳۹۱) است. هنرمندان محترم می‌توانند برای شرکت در بخش پوس‌تر، فایل Tiff پوستر را، همراه با عکس از فضاهای متنوع شهری که پوس‌تر در آنجا نصب شده است. به نشانی دبیرخانه سوگواره ارسال کنند. در صورت ارسال نسخه چاپ شده به آدرس پستی، امتیاز ویژه‌ای به اثر تعلق می‌گیرد.

هم چنین هنرمندان و بچه‌های هیئات سراسر کشور برای شرکت در بخش تزیین جایگاه و دکور، می‌توانند عکس‌هایی از زوایای مختلف که گویای ابعاد و جنس مصالح مصرفی در طرح دکور باشد، به نشانی دبیرخانه سوگواره ارسال کنند. ارسال نقشه و طراحی سه بعدی، امتیاز ویژه‌ای خواهد بود.

منبع: دبیرخانه نخستین سوگواره سراسری عکس عاشورایی هیأت

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟