دیدبان

احداث ۴۵۰۰ مرکز بهداشت و درمان در کشور

احداث ۴۵۰۰ مرکز بهداشت و درمان در کشور

دیدبان: رضا نیری در حاشیه برگزاری نشست مجمع خیران سلامت در شهرستان دماوند در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اهداف کلی مجمع خیران سلامت کشور اظهار داشت: هدف کلی همان‌طور که مقام معظم رهبری توصیه کردند و وزیر بهداشت و درمان نیز خواستار شدند، اداره سلامت مردم در کل کشور است.

وی ادامه داد: در ابتدا به علت کمبودها و مشکلاتی که در امر دارو و درمان وجود داشت، فعالیت‌های خود را از احداث بیمارستان، درمانگاه، خانه بهداشت و اورژانس جاده‌ای آغاز کردیم که در این راستا در حدود ۴ هزار و ۵۰۰ مرکز در کشور در طول پنج سال احداث و به دانشگاه‌ها تحویل داده شده است.

* امکانات تهران به خوبی بهره‌برداری نشده است / تلاش برای رفع کمبودهای موجود در پایتخت

دبیرکل مجمع خیران سلامت اضافه کرد: استان تهران امکانات فراوانی را دارد، ولی به خوبی بهره‌برداری از آن نشده؛ در حالی که محرومیت در تهران و حاشیه‌های آن بسیار زیاده است و وقتی افراد گرفتار و درمانده سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور جوابی را دریافت نمی‌کنند، به سوی استان تهران سرریز می‌شوند.

نیری خاطرنشان کرد: با تشکیلات اخیر و همت رئیس سیاست‌گذاری ائمه جمعه، استاندار تهران و سه دانشگاه مطرح تهران انتخابات خوبی اتفاق افتاده و در حال پردازش شهرستان‌های استان تهران هستیم تا بتوانیم کمبودهای موجود را برطرف کنیم.

 

منبع:جهان

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران