دیدبان

روایتی از پاسخ رهبر انقلاب به سوال فرزند شهید

 روایتی از پاسخ رهبر انقلاب به سوال فرزند شهید

به گزارش دیدبان، خط حزب‌الله با گزارشی درباره‌ چشم طمع آمریکایی‌ها برای انتخابات ۹۴ بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفت.

پانزدهمین شماره‌ هفته‌نامه‌ی خبری- تبیینی خط حزب‌الله همچنین در گزارشی از نسبت اقدامات اخیر آل سعود با نقشه شیطان بزرگ در منطقه سخن گفته است.

در این شماره روایتی اختصاصی از پاسخ رهبر انقلاب به سوال فرزند شهیدی منتشر شده است که از معظم له سوالی درباره‌ی برعهده گرفتن مسئولیت اجرایی یا کار فرهنگی پرسیده‌اند.

خط حزب‌الله، شماره‌ی پانزدهم خود را به روح پرفتوح شهیدان خانواده جنیدی تقدیم می‌کند.

همچنین از این شماره تا انتخابات مجلس، صفحه سوم خط حزب الله هر هفته به انتشار مطالب انتخاباتی خواهد پرداخت.

در روایت اختصاصی از پاسخ رهبر انقلاب به سوال فرزند شهید آمده است:

حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به سؤال فرزند شهید که از ایشان پرسید پیش روی ما کارهایی اجرایی است مثلا در اداره ای مشغول شویم یا اینکه نه، بهتر است وارد کارهای فرهنگی شویم؟ فرمودند که کار اجرایی عیبی ندارد، دولت اسلامی است، هر گوشه اش را آدم بگیرد یک کار است منتها کار اساسی عبارت است از هدایت. فرقی نمی کند در دانشگاه؛ در محیط کار؛ یا در محیط اداری، در محیط طلبگی. امروز انگیزه ها و فعالیت هایی که در جهت خراب کردن ذهنیت انقلابی در کشور انجام می گیرد کم نیست. ملاک خط مستقیم انقلاب، حرف‌‌های امام است.

یعنی نگاه کنیم ببینیم محکمات امام چیست؟ ... باید دید آن نقطه های اصلی که امام روی آنها تکیه کرده چیست ... ببینید چه چیزهایی کثیرالتکرار است، آنها می شود بیّنات امام ...

فرض بفرمایید مسئله مبارزه با استکبار. این دیگر جزو چیزهایی است که از اول تا آخر فرمایشات امام به طور دائم تکرار شده است. اگر کسی آمد مبارزه با استکبار را انکار کرد یا کوچک شمرد، این خب راه امام نیست، دیگر برو و برگرد ندارد، شوخی ندارد.

مرتبط‌ها

آتش به اختیار با خشاب بصیرت انقلابی

خورشید‌ بی‌غروب امام خمینی(ره)

اختیارات پیامبر و امامان معصوم (ع)

عزاداری حسینی؛ امتداد سیاست خارجی جمهوری اسلامی

نهادینه‌سازی آموزه‌ مهدویت برای کودکان

رابطه سختی و آسانی در قرآن/ ما به چه کسانی بدهکاریم؟