دیدبان

نجات تهران و مکه با یک مامور سیا در «سالت2»!

نجات تهران و مکه با یک مامور سیا در «سالت2»!

"دیدبان":ظاهرا قرار است دنباله فیلم «سالت» ساخته شود. فیلمی که با موضوع نجات ایران و عربستان توسط یک مامور سیا از دست روسیه در سال 2010 خبرساز شده بود.

به گزارش تسنیم،یک سال و نیم پیش از کرت ویمر نویسنده "سالت" درخواست شد تا دنباله‌ای برای این فیلم بنویسد. فیلمی که نقش اولش به آنجلینا جولی رسیده بود.نقشی که برای یک مرد نوشته شده بود.
 
اگرچه ویمر طرحی برای فیلمنامه سالت 2 نوشت اما چون با استقبال آنجلینا جولی مواجه نشد پروژه را منتفی کرد. البته این پایان کار نبود چرا که کمپانی کلمبیا پیکچرز به هر صورت دنباله‌ای بر این فیلم می‌خواست؛ پس از یک نویسنده  خانم دعوت به همکاری کرد: «بکی جانستون»
 
خیلی اتفاقی جانستون فیلمنامه «هفت سال در تبت» را در پرونده‌اش داشت.فیلمی که همسر آنجلینا جولی، برد پیت در آن بازی می‌کرد و این دلایل برای متقاعد شدن کمپانی کافی بود.به نظر می‌رسد جولی هم موافقت ضمنی خود با پروژه ی جدید را اعلام کرده است.
 
«سالت1 » با موضوع نجات ایران و عربستان؛تهران و مکه توسط یک مامور سیا (آنجلینا جولی) از دست روسیه در سال 2010 خبرساز شده بود. فیلمی به کارگردانی فیلیپ نویس که نامزد اسکار بهترین میکس صدا هم شد.آنجلینا جولی و لیو شرایبر از بازیگران سرشناس این پروژه بودند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن