دیدبان

موج جدید بارش ها در تهران

موج جدید بارش ها در تهران

به گزارش دیدبان به نقل از ایسنا، مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور و وزش باد شدید در روز پنجشنبه، از افزایش بارش در نتیجه ورود سامانه بارشی جدید از نوار غربی کشور در روز جمعه، 11 دی خبر داد و افزود: برای تهران در روزهای جمعه و شنبه بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بارش پراکنده در مناطق جنوبی و همچنین شمال غرب و سواحل غربی خزر انتظار می‌رود. وزش باد شدید در برخی مناطق شمال غرب کشور نیز در این روز پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در روز جمعه 11 دی، با ورود سامانه بارشی دیگری از نوار غربی کشور بر میزان بارش باران و برف در این ناحیه افزوده شده و تا انتهای روز، نیمه غربی کشور و به صورت پراکنده مناطق مرکزی و در انتهای روز مناطق شرق کشور را فرا خواهد گرفت و شدت بارش در این روز در جنوب غرب و غرب کشور خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در روز شنبه از شدت بارش در شمال غرب کشور کاسته می‌شود و بارش پراکنده باران و برف در این مناطق پیش‌بینی می‌شود، گفت: در مناطق جنوبی کشور بارندگی از شدت قابل ملاحظه‌ای برخوردار خواهد بود و در سواحل شمالی کشور و ارتفاعات البرز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود، همچنین با حرکت این سیستم به سمت شرق، در منطقه شرق کشور نیز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آتی اظهار کرد: آسمان تهران در روز جمعه 11دی، ابری، در بعدازظهر بارش باران و برف، در پاره‌ای نقاط مه با حداکثر و حداقل دمای 8 و 5 درجه سانتیگراد و در روز شنبه 12 دی، بارش باران و برف، گاهی وزش باد کمترین با حداکثر و حداقل دمای 10 و 1 درجه سانتیگراد خواهد بود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران