دیدبان

پاسخ مقاومت به ترور شهید قنطار «سخت و دردناک‌» خواهد بود

پاسخ مقاومت به ترور شهید قنطار «سخت و دردناک‌» خواهد بود

دیدبان : عضو شورای ملی اطلاع رسانی لبنان در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم بیان کرد: هنگامی که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود بر حق مقاومت برای انتقام گرفتن از کسانی که مجاهدانش را هدف قرار می‌دهند تأکید می‌کند کاملاً حق دارد و وعده‌ای که مقابل دیدگان مردم و دوستدارانش داد به‌طور حتم محقق خواهد شد و ما سید حسن نصرالله را این‌گونه شناخته‌ایم.

وی ادامه داد: می‌خواهم آنچه را چند ماه پیش رخ داد و طی آن تعدادی از نیروهای مقاومت در منطقه قنیطره به‌دست رژیم صهیونیستی به شهادت رساند به شما یادآوری کنم، در این حادثه مقاومت تنها چند روز بعد با یک عملیات ویژه در مرزهای فلسطین اشغالی پاسخ محکمی به صهیونیست‌ها داد. در آن زمان نیز رژیم صهیونیستی تهدید کرد که جنگ گسترده‌ای علیه لبنان آغاز خواهد کرد اما تنها به بمباران چندین تپه و کوه اکتفا کرد تا فشار افکار عمومی روی خود را کاهش دهد.

ابراهیم عوض درخصوص تهدید رژیم صهیونیستی به آغاز جنگ گسترده علیه لبنان گفت: گمان نمی‌کنم که تهدید رژیم صهیونیستی نیز واقعی باشد زیرا این رژیم حجم خطری را که با آن مواجه خواهد شد درک می‌کند، سید حسن نصرالله چندین بار تأکید کرد که مقاومت هزاران موشک در اختیار دارد که می‌تواند تمامی نقاط سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها گمان کردند که به‌دلیل حضور حزب‌الله در سوریه، مقاومت لبنان سرگرم جنگ در این کشور و از توانش کاسته شده است در حالی که فراموش کردند که پاسخ به ترور جهاد مغنیه نیز همزمان با حضور حزب‌الله در سوریه صورت گرفت و وضعیت حزب‌الله هم‌اکنون باثبات‌تر و مستحکم‌تر از آن زمان است و قطعاً پاسخ مقاومت به ترور شهید سمیر قنطار نیز دردناک‌تر خواهد بود.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن