دیدبان
حماسه عظیم ۹ دی نباید هیچگاه فراموش شود

حماسه ۹ دی نبود، آتشِ فتنه به این سادگی فرو نمی‌کشید

حماسه ۹ دی نبود، آتشِ فتنه به این سادگی فرو نمی‌کشید

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد درباره حماسه عظیم 9 دی اظهار داشت: اگر حماسه 9 دی نبود آتش فتنه به این سادگی فرو نمی‌کشید و خنثی نمی‌شد، حرکت اسلامی و بصیرتی که مردم نشان دادند سبب شد تا فتنه‌ای که دشمن تدارک دیده بود از بین برود.

وی افزود: خوشبختانه مردم اصفهان در این حماسه پیشتاز بودند و در 8 دی بصیرت خود را نشان دادند و باید این حرکت عظیم و حماسه بزرگی که در برابر دشمنان رخ داد را فراموش نکرده و یادش را همیشه گرامی بداریم.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به حوادث بعد از انتخابات 88 و بصیرت مردم برای خاموش‌کردن آتش فتنه، خاطرنشان کرد: بدون شک در انتخابات باید مردم دور هم جمع شوند و برادری خود را نسبت به یکدیگر تقویت کنند. ما نباید نظر خود را در انتخابات به یکدیگر تحمیل کنیم و اگر تحقیق کرده‌ایم و کسی را پسندیده‌ایم؛ به او رأی دهیم و دیگران هم اگر شخص دیگری را پسندیدند، به نامزد منتخب خود رأی دهند و باید به یکدیگر احترام بگذاریم.

وی تصریح کرد: هرکس باید بر‌اساس سلیقه خود رأی دهد و عقل اقتضای دعوا نمی‌کند، عقل اقتضای فکر و تحقیق می‌کند و آزاد است و این آزادی، آزادی اسلام است و اسلام آزادی را به انسان داده تا تحقیق و انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: معنا ندارد که اگر کسی کاندیدایی را مدنظر دارد بخواهد با کاندیدای دیگر و یا طرفداران آن مخالفت کند و این مسئله برخلاف عقل، بصیرت و دین است و باید از اختلافاتی که در انتخابات است دور شویم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن