دیدبان
حدادعادل در نشست خبری:

مطمئنم لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان خدشه وارد نمی کند

مطمئنم لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان خدشه وارد نمی کند

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در نشست خبری در  پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره لیست اصولگرایان برای انتخابات در تهران، گفت: هنوز در مورد لیست انتخابانی تهران هیچ تصمیمی گرفته نشده و تا رسیدن به سرلیست فاصله داریم.

وی با بیان اینکه امروز تشکیل شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان را اعلام می‌کنیم، افزود: در اتلاف اصولگرایان همه احزاب، اشخاص و فعالین سیاسی اصولگرا حضور دارند و همه اعضا بر ارتباط با روحانیت تأکید داشتند که بر همین اساس از ماه‌ها پیش عده‌ای از نمایندگان تشکل اصولگرا از حضرات آیات موحدی، یزدی و مصباح در خواست کردیم که اصولگرایان را در مسیر وحدت حمایت و پشتیبانی کنند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اضافه کرد: آیت‌الله موحدی‌کرمانی در مسیر وحدت اصولگرایان از نمایندگان تشکل‌ها و اشخاص اصولگرا دعوت کردند و این ائتلاف شکل گرفت.

حدادعادل، لاریجانی را اصولگرا دانست و تصریح کرد: قرار شده که ائتلاف اصولگرایان و شورای مرکزی این ائتلاف همه طیف‌های اصولگرا را با تنوع سلیقه‌ها در بر بگیرد و از روز اول که بحث ائتلاف اصولگرایان مطرح شد، حضور آقای لاریجانی در نظر گرفته شده و آیت‌الله موحدی کرمانی 2 بار با وی صحبت کرده و فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز اعلام کرده که در مسیر روحانیت باشد و امیدواریم آقای لاریجانی نیز به زودی نماینده خود را به ائتلاف معرفی کند.

وی ادامه داد: ما اصولگرایی را حرکتی سیاسی برای دفاع از همه ارزش‌ها در 9 دی می‌دانیم و معتقدیم بارزترین پیام 9 دی نه گفتن به جریان فتنه بود.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: آقایان قالیباف، ولایتی، رضایی و لاریجانی یا نماینده به ائتلاف فرستاده‌اند و یا ازتشکل‌های همسو با خود فردی را معرفی کرده‌اند، مطمئنم که آقای لاریجانی به گونه‌ای حرکت نخواهد کرد که در ائتلاف اصولگرایان خدشه وارد شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن