دیدبان

صادقی:برخی امروز هنرپیشه فتنه شده اند

صادقی:برخی امروز هنرپیشه فتنه شده اند

دیدبان: حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در همایش «پیشگامان بصیرت ـ مدافعان ولایت» اظهار کرد: فتنه از همان سال 57 با پیروزی انقلاب آغاز شد چرا که دشمن با انقلاب اسلامی شاهد مرگ تدریجی خویش است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، تولد جدید دین اسلام بود، انقلاب به دین حیات دوباره داد و تا قبل از آن جز ظاهری از دین نبود. حقیقت دین نفی طاغوت، روحیه ضد استکباری و حاکمیت خداست و اینها به برکت انقلاب محقق شد.

حاجی‌ صادقی افزود: گلایه از کسانی است که زمانی در صف انقلاب بودند و امروز هنرپیشه فتنه‌های استکبار هستند، در زمان پیامبر (ص) نیز عده‌ای از صف اسلام جدا شدند، حضور در صراط مستقیم سخت و ماندن در این مسیر سخت‌تر است.
وی تاکید کرد: دشمن با بکارگیری همه امکاناتش 10 سال برای فتنه 88 برنامه‌ریزی کرد و این مردم با بصیرت به پیروی از رهبری در روز 9 دی تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب ساختند، دشمن از این روز هراس دارد و نمی‌خواهد این روز زنده بماند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: دشمن از 9 دی عصبانی است و تلاش دارد تا این روز بزرگ را کمرنگ کند. این انقلاب هر روز پیشروی می‌کند و سنگرهای کلیدی جهان را که همان قلوب ملت‌ها است فتح می‌کند.
وی اضافه کرد: خانواده شهدا بیش از همه دغدغه دین دارند چون بزرگترین خدمت را به انقلاب کردند، با خدا معامله کرده و ثابت کردند در جبهه امام حسین (ع) هستند.
حاجی‌صادقی ادامه داد: مردم ما در این 30 سال با فتنه‌های بسیاری مقابله کرده و آبدیده شده‌اند، فتنه جدید فتنه نفوذ فیزیکی و غیرفیزیکی است و آنها این فتنه را با ورود نیروهای حامی خود و یا با تغییر افکار نیروهای داخلی دنبال می‌کنند اما فتنه‌گران بدانند با این رهبری حکیمانه و با این ملت با بصیرت راه به‌جایی نمی‌برند.

 

منبع:فارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن