دیدبان
سخنان کنایه آمیز هیئت رئیسه مجلس به رئیس سازمان محیط زیست:

چرا به خانم ابتکار اتهام می زنید،هوا اصلا آلوده نیست!

چرا به خانم ابتکار اتهام می زنید،هوا اصلا آلوده نیست!

به گزارش دیدبان، سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس کاملا از عملکرد معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست رضایت دارند و هیچ انتقادی به وی در مجلس مطرح نیست، گفت: هر کس به خانم ابتکار انتقاد کند، می خواهد آرامش وی را بهم بزند و مانع حجم زیاد کار وی در محیط زیست شود.

وی با بیان اینکه مدارس تهران و چند شهر دیگر با انگیزه سیاسی تعطیل شده، افزود: اصلا هوا آلوده نیست و هر کسی و هر مسئولی می گوید که هوا آلوده است اولا غرض ورزی می کند و در ثانی می خواهد چوب لای چرخ سازمان محیط زیست بگذارد و مانع کارکرد خوب خانم ابتکار شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: اگر انتقادات مسئولین از سر دلسوزی است و نه غرض ورزی نسبت به خانم ابتکار، چرا به سازمانها و نهادهای دیگر که رفع آلودگی هوا و مقابله با ریزگردها از وظیفه اصلی اوناست، انتقاد نمی کنند و فقط به محیط زیست که هیچ وظیفه ای در این زمینه ندارد، فشار می آورند.

حسینی با بیان اینکه ابتکار در محیط زیست فقط و فقط مشغول انجام وظایف سازمانی خود است، افزود: وی در این سازمان اصلا دنبال حاشیه و کارهای سیاسی نیست و ما هم تا کنون هیچ موردی ندیدیم و هر کسی می گوید، خودش دنبال اینگونه کارهاست نه خانم ابتکار.

وی با بیان اینکه ابتکار اصلا چهره سیاسی نیست، گفت: چرا نمایندگان مجلس به وی اتهام می زنند و در مورد چیزی که اصلا وجود ندارد اظهار نظر می کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم دوست دارند هوا را تنفس کنند و دوست ندارند هم تنفس نکنند و اصلا هر کسی هر جوری دوست داشت نفس بکشد و انشاله مشکل هوای آلوده در صد سال آینده رفع خواهد شد.

حسینی گفت: نمایندگان استان خوزستان در تهران هوای آلوده و در خوزستان ریزگردها را ذرات معلق را استثمام می کنند. این مسایل به خود نمایندگان ربط دارد نه محیط زیست.

وی با اشاره به وضعیت کارمندان سازمان محیط زیست گفت: همه کارمندان از خانم ابتکار راضی هستند. هیچ کارمندی از وی ناراضی نیست و هیچ کارمندی هم به خاطر اعتراض به عملکرد رئیس سازمان از محل کارش بالاجبار منتقل نشد.

 

منبع:افکار

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن