دیدبان

خبرگزاری‌ها بیخود کردند!

خبرگزاری‌ها بیخود کردند!

دیدبان: محمود حجتی در حاشیه دیدار با وزیر امور خارجه مغولستان در جمع خبرنگاران درباره آلودگی برنج توزیع شده شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: کی گفته که برنج آلوده است؟ کجا توزیع شده است؟

وی در واکنش به اینکه اسناد آن در خبرگزاری‌ها منتشر شده است، افزود: خبرگزاری‌ها بیخود کرده‌ و اشتباه کرده‌اند.وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مگر می‌شود برنج آلوده در کشور توزیع شود؟
حجتی در پاسخ به "آیا شما این موضوع را به‌کل تکذیب می‌کنید؟" با تعجب گفت: برنج آلوده توزیع شده است؟! چه‌کسی گفته است، برنج آلوده توزیع شده است؟!وی در واکنش به اینکه اسناد آن وجود دارد، گفت: چه‌کسی توزیع کرده است؟ ما توزیع کرده‌ایم؟

وزیر جهاد کشاورزی دولت یازدهم با شنیدن اینکه براساس اسناد منتشر شده مربوط به شرکت بازرگانی دولتی این برنج بین مردم توزیع شده است، گفت: بازرگانی نه توزیع کرده و نه مجاز است که توزیع کند.حجتی همچنین در واکنش به اینکه سازمان غذا و دارو به شرکت بازرگانی دولتی نیز تذکر داده است و مجلس و سازمان غذا و دارو می‌خواهند این موضوع را پیگیری کنند، گفت: من این داستان را خبر ندارم، دارند پیگیری می‌کنند.وی همچنین در خصوص جلسه خود با شرکت بازرگانی دولتی و تذکر به این سازمان برای دقت بیشتر در توزیع کالاها گفت: ما مرتب با این بخش‌ها جلسه داریم اما این جلسه اخیر ارتباطی با برنج ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: محصولات غذایی، تاریخ مصرف مجازی دارند و طبق مشخصات فنی و شرایط نگهداری سازمان غذا و دارو و در بخش پروتئین سازمان دامپزشکی کنترل می‌شوند.حجتی یادآور شد: اگر به هر دلیلی این محصولات در زمان مورد نظر توزیع نشد پس از بررسی و ارزیابی لازم ممکن است برای آنها تاریخ مصرف را تمدید کنند و تاریخ مصرف آنها افزوده می‌شود.

 

منبع:جهان

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟