دیدبان
در جمع خبرنگاران

رسایی: مستقل در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردم

 رسایی: مستقل در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردم

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم با حضور در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران، گفت: اگر انشاءالله بار دیگر با اعتماد مردم به مجلس راه پیدا کنم، همان روشی که تاکنون داشته‌ام را در مجلس آینده هم طی می‌کنم، یعنی هر کجا ببینم حرکت و تصمیم مسئولان به نفع ملت است، از آن حمایت می‌کنم و هر کجا انتقادی وارد باشد انتقاد خود را اعلام می‌کنم، همان‌طور که در برخی موارد با سوال این موضوعات را پیگیری کردم، مانند سوالاتی که از وزیر اقتصاد، صنعت و فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دادم که در برخی موارد از پاسخ‌ها قانع شده و سوالم را پس گرفتم. 

وی با بیان اینکه تغییری از جهت روند کاری انجام نمی‌دهم، افزود: وظیفه یک نماینده مجلس آن است که منافع ملی و منافع مردم را بر منافع حزبی و شخصی ترجیح دهد. طبیعتا اکنون لیست‌های بسیاری مطرح است، اما بنده به عنوان یک شخص مستقل که در هیچ حزب، گروه و تشکل حزبی به صورت رسمی نیستم، به عنوان فرد مستقل ثبت‌نام می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در آینده لیست‌هایی مطرح می‌شود که اگر از جهت مبانی با آنها مشکلی نداشته باشم در آن لیست‌ها نیز حضور پیدا می‌کنم. 

حجت‌الاسلام رسایی درباره جلسات سه‌گانه موتلفه، پایداری و ایثارگران یادآور شد: این جلسات شاید بتواند به نتیجه برسد، اما فعالیت‌های اجتماعی نیاز به همگرایی دارد و به هر میزان کار جمعی همگراتر باشد، نتیجه خواهد داد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش‌رو باید افراد به وحدتی برسند که بدنه قانع شود و اگر بدنه جریان اصول‌گرایی نسبت به گزینه‌ها سوال داشته باشد، وحدت نتیجه مطلوب نخواهد داشت.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن