دیدبان
فرمانده نیروی انتظامی:

مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها تجهیزات می‌رسانند

 مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها تجهیزات می‌رسانند

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم رونمایی از سند راهبردی یگان‌های ویژه که در محل فرماندهی این یگان‌ها برگزار شد، با اشاره به ثبات کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه ایران علی‌رغم سایر کشورهای منطقه و حتی فراتر از منطقه، از ثبات، امنیت و اقتدار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به فتنه‌گری‌های برخی کشورهای غربی در ناامن ساختن کشورهای مسلمان گفت: اتفاقاتی که به‌بهانه 11 سپتامبر در دنیا رخ داد باعث شد گروه‌ها و جریاناتی در منطقه شکل بگیرد که بعضی از کشورهای منطقه را به‌سمت ناامنی و بی‌ثباتی پیش برند.

فرمانده ناجا ادامه داد: در حال حاضر شاهدیم که بیشترین هدف کشورهای مستکبر ناامنی در کشورهای اسلامی است و امروز با نام دین علیه دین و با نام مذهب علیه مذهب توطئه می‌کنند، این درحالی است که یک روز شاهد حضور القاعده و طالبان و گروه‌های سلفی و امروز اقدامات تروریستی گروه داعش در کشورهای مسلمان هستیم.

سردار اشتری با اشاره به اتفاقات اخیر در سوریه، عراق، نیجریه و یمن گفت: آیا می‌توان این اتفاقات را ناشی از فعالیت یک گروه تروریستی دانست یا اینکه در عقبه این اتفاقات کشورهای خاصی قرار دارند.

وی با انتقاد از ادعای واهی کشورهای غربی در رعایت حقوق بشر و حتی تبلیغات این کشورها در رعایت حقوق حیوانات افزود: آیا این مدعیان دروغین حقوق بشر از جنایات گروه‌های تروریستی در منطقه بی‌اطلاعند؟ آیا آمریکا و کشورهای هم‌پیمان با آن تجهیزات نظامی را برای داعش با هواپیما به دستشان نمی‌رسانند؟!

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: البته خوشبختانه مردم می‌دانند که اگر استکبار در دنیا قدرت یابد این جنایت‌ها نیز گسترش خواهد یافت.

اشتری با تأکید بر اینکه پلیس وظیفه تأمین امنیت برای تمام مردم ایران فارغ از تقسیم‌بندی قومی و مذهبی را دارد از اقدامات یگان ویژه در مراسم اربعین حسینی(ع) امسال تقدیر و تشکر کرد و از یگان‌های ویژه خواست تا از پتانسیل قدرتمند بسیج و پلیس افتخاری فعالیت مضاعفی را در بهره‌مندی این ظرفیت انجام و طرح‌های جدیدی را ارائه دهند.

وی با اشاره به کلام رهبری در خصوص لزوم اقتدار پلیس همراه با رأفت اسلامی گفت: ما باید همواره مقابل مردمی که ولی‌نعمتان‌ ما هستند رئوف و خاشع باشیم و مقتدرانه از حقوق مردم در برابر متخلفان و مجرمان دفاع کنیم و باید توجه داشته باشیم که مبادا خدای ناکرده بی‌دقتی ما باعث اختلاط مرز میان مردم و مخلّان و مجرمان شود.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به وظیفه یگان‌های ویژه ناجا در امداد رسانی و نجات در مواقع بحرانی گفت: یکی از مأموریت‌های درنظر گرفته شده برای یگان‌های ویژه، امداد به مصدومان و نجات مردم در وقوع بلایای طبیعی است و امیدواریم یگان‌های ویژه ناجا با ارتقای توانمندی‌های خود بیش از پیش بتوانند به انجام مأموریت‌های خود که همان خدمت رسانی به مردم است، بپردازند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن