دیدبان
پاسخ ابوترابی‌فرد به یک تذکر:

مجلس همواره از جبهه مقاومت اسلامی حمایت می‌کند

 مجلس همواره از جبهه مقاومت اسلامی حمایت می‌کند

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری با استناد به ماده 110 آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در چند وقت اخیر کشتارهای زیادی علیه امت اسلام و شیعیان در نیجریه صورت گرفته است.

وی ادامه داد:جرم این شیعیان در نیجریه این بود که دوستدار انقلاب اسلامی ایران هستند، شیخ نمر و الزکزاکی از این دست افراد بودند، لذا انتظار داشتیم در چند روز اخیر یکی از رؤسای جلسات اخیر مجلس در این رابطه صحبت کند.

به گزارش تسنیم، سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر حاجی‌دلیگانی گفت: مباحث عالم اسلامی به ویژه موضوع نیجریه جزو مسائل اصلی و دغدغه همه ماست، موضع مجلس در این موارد کاملاً شفاف است.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از امت اسلام، جبهه مقاومت اسلامی و مبارزان با نظام سلطه همواره قاطعانه حمایت می‌کند و ان‌شاءالله در پایان جلسه امروز مجلس بیانیه‌ای در محکومیت اقدام ارتش نیجریه در کشتار شیعیان این کشور که به امضای اکثریت قاطع نمایندگان رسیده است، قرائت خواهد شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن