دیدبان
جریان استعفاء تنها از یک سوء‌تفاهم ناشی شد

چمران و استعفای طلایی

چمران و استعفای طلایی

دیدبان: به نقل از شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در دویست و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوعی که در هفته گذشته پیرامون استعفای آقای طلایی به وجود آمد یک موضوع داخلی بود که حتی در صحن علنی نیز مطرح نشد و تنها از یک سوء تفاهم ناشی شد.

وی ادامه داد: ما در صحن شورا رأی گرفتیم که متن آن مصوبه موجود است که هر 15 روز یکبار گزارش دبیران شورایاری مناطق در شورای اسلامی شهر تهران قرائت شود و سه شنبه گذشته این امر حتی در دستور جلسه نیز گذاشته نشده بود.

چمران افزود: آقای طلایی دوست ، برادر و عزیز ما است و آن روز از این موضوع اطلاع نداشتند و همین امر هم موجب سوءتفاهم شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای طلایی با قدرت به کار خود در شورا ادامه می‌دهند و شورا همچنان بر مدار همدلی و وحدت به کار خود ادامه خواهد داد.

چمران در ادامه جلسه به ذکر وقایع تاریخی ایام هفته نیز پرداخت و گفت : امروز 29 آذر سالروز شهادت امام حسن عسگری پدر حضرت ولی عصر (عج) است و فردا آغاز امام حضرت ولی عصر(عج). متاسفانه صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر حمله خمپاره‌ای به مرقد مطهر ایشان که موجب تاسف و تألم مسلمین خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در طول تاریخ حرم ائمه اطهار فراوان مورد حمله و هتک حرمت قرار گرفته اما آنچه واضح و مبرهن است این است که این حملات بیشتر سبب عمیق تر شدن محبت اهل بیت در بین مسلمین و تعمیق و گسترش این تفکر در بین آنان شده است. وهابیون نمی خواهند باور کنند که محبت اهل بیت از بین رفتنی نیست ولی سرانجام روزی به این باور خواهند رسید.

وی در ادامه افزود: امروز همچنین سالروز انتقال پیکر پاک شهید تندگویان بعد از 11 سال به کشور است که یاد و خاطر این شهید بزرگوار را گرامی می داریم.

چمران خاطرنشان کرد : فردا نیز سالگرد هلاکت عمر بن سعد به دست مختار سقفی است و این حقیقت را یاد اوری می‌کند که همواره منتقمی برای عقوبت ظالمان وجود خواهد داشت و امروز هم مختار‌های هستند تا عمر بن سعد‌های زمانه را به هلاکت برسانند.

وی همچنین گفت: خبری نیز منتشر شده مبنی بر شهادت سمیر قنطار از فرماندهان حزب الله لبنان که امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد و روزی پیروزی نهایی مسلمین در برابر صهیونیست‌ها محقق شود.

منبع:تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن