دیدبان

پای وزیر کشور به مجلس کشیده شد

پای وزیر کشور به مجلس کشیده شد

دیدبان:سید حسین نقوی حسینی اظهار داشت: پس از طرح سوال از وزیر کشور برای دادن مجوز غیر قانونی در قرچک، این موضوع به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ارجاع شد.

 رییس مجمع نمایندگان استان تهران افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، وزیر کشور فردا با حضور در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نسبت به دادن این مجوز غیر قانونی پاسخ خواهند داد.

وی با اشاره به تنظیم سوال از وزیر کشور در چهار بخش ادامه داد: سوال از وزیر کشور در چهار بخش طرح شده است که باید رحمانی فضلی با حضور در کمیسیون به این چهار بخش پاسخ دهد نقوی حسینی اضافه کرد: وزیر کشور باید پاسخ بدهد که چرا به یک مجموعه فاقد مجوز از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، مجوز برگزاری همایش داده است، در حالی که فقط احزاب مجوز دار می توانند همایش برگزار کنند و این مجوز داده شده، غیر قانونی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین مجوز صادر شده برای این همایش برای حضور فتنه گران بود، در حالی که فتنه خط قرمز نظام اسلامی است و باید همه آن را رعایت کنند وی ادامه داد: همچنین باید وزیر کشور به این سوال پاسخ دهد که چرا مجوز به صورتی داده که شأن همایش در آن رعایت نشده و یادآور فتنه سال ۸۸ است، چرا که مجوز این نشست در محل برگزاری ستاد یکی از سران فتنه و در یک چلوکبابی بوده است.

نقوی در خاتمه یادآور شد: همچنین وزیر کشور باید پاسخ دهد که چرا تفکیکی بین شهرستان ورامین و قرچک قائل نیست و بارها نام ورامین را به عنوان مکان اتفاق نام برده و به برخی رسانه ها بهانه داده است.

 

منبع:مهر

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن