دیدبان

رهایی گروگان کمتر از 3 ساعت در ایرانشهر

رهایی گروگان کمتر از 3 ساعت در ایرانشهر

به گزارش دیدبان،دوستعلی جلیلیان افزود: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پاسگاه انتظامی "شهردراز" و اعلام یک مورد آدم ربایی در کارگاه قالیشویی یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع به واحدهای تابعه ابلاغ، بررسی موضوع در دستور کار واحدهای گشتی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه ماموران با حضور در محل مشخص شد که آدم‌ربایان چهار نفر بوده و با یک دستگاه خودرو سواری پراید به قالیشویی مراجعه و با استفاده از اسلحه اقدام به ربودن یکی از کارگران کردند.

جلیلیان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله با استفاده از تمامی توان جهت شناسایی خودرو مذکور همزمان با اجرای طرح مهار اقدام شد که خودرو مورد نظر در کمتر از سه ساعت با چهار سرنشین در ورودی شهرستان شناسایی و در اقدامی هماهنگ توقیف شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به دستگیری متهمان در این عملیات، افزود: در تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان به ارتکاب آدم ربایی اعتراف و علت آن را انگیزههای شخصی اعلام کردند و ماموران در ادامه این عملیات پس از شناسایی محل اختفای فرد ربوده شده، وی را نیز آزاد کردند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن