دیدبان

تناقض در اطلاع رسانی، فقط فردا تعطیل است!

تناقض در اطلاع رسانی، فقط فردا تعطیل است!

به گزارش دیدبان،  اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «دست‌نامه شهاب» در پاسخ به پرسش خبرنگار در خصوص وضعیت مدارس در زمان آلودگی هوا، اظهار داشت: به دلیل آلودگی شدید هوا، تمام مدارس تهران در تمام مقاطع، فردا 29 آذر و پس فردا 30 آذر تعطیل است.

ساعتی پس از این انتشار این خبر، مسعودثقفی سخنگوی اداره آموزش و پرورش شهر تهران  در پاسخ به این پرسش که آخرین اخبار تعطیلی مدارس چگونه است اظهار داشت: مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهر تهران فقط فردا یکشنبه 29 آذر ماه تعطیل است.

وی افزود: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس در روزهای آینده به شرایط آلودگی هوا بستگی دارد و بررسی این موضوع در کارگروه اضطرار آلودگی هوا انجام می‌شود.

ثقفی گفت: هیچ گونه تصمیمی تاکنون در خصوص تعطیلی مدارس تا پایان هفته گرفته نشده است و هرگونه بررسی در این خصوص منوط به تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا است.

اصغر خلیلی مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران  اظهار داشت: تمام مقاطع تحصیلی آموزشی مدارس شهرستان‌های ناحیه 1 و 2 ری، کهریزک، فشافویه، اسلامشهر و چهاردانگه به دلیل آلودگی هوا فردا  تعطیل است.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن