دیدبان

جلسه ویژه برخی مقامات نظام در بیت آیت‌ الله وحید

جلسه ویژه برخی مقامات نظام در بیت آیت‌ الله وحید

به گزارش دیدبان به نقل از مشرق، در همایش فاطمیه که در حسینیه آیت‌الله حسین وحید خراسانی برگزار شد، علاوه بر سخنرانی این مرجع تقلید، حجت‌الاسلام "سید محمود علوی" وزیر اطلاعات و حجت‌الاسلام "سید مهدی خاموشی" رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به سخنرانی پرداختند.
 

جلسه ویژه برخی مقامات نظام در بیت آیت‌الله وحید خراسانی


دکتر "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله "رضا استادی" عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله "سید محمد غروی" عضو جامعه مدرسین، آیت‌الله "سید محمدجواد علوی بروجردی" استاد درس خارج حوزه، حجت‌الاسلام "احمد مروی" معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام "سید محمدحسن ابوترابی‌فرد" نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام "جواد شهرستانی" نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی در ایران، حجت‌الاسلام "عباس اسکندری" مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از استادان حوزه از مهمانان این همایش بودند.

در این مراسم، کلیپی از ایام فاطمیه پخش شد که عزاداری در حضور مقام معظم رهبری، عزاداری مرحوم آیت‌الله میرزا جواد تبریزی(ره) با پای پیاده، عزاداری و سخنرانی آیت‌الله وحید خراسانی، شعرخوانی آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) و شور و شعور عزاداری در ایام فاطمیه را نشان داد.

حجت‌الاسلام رضوی یکی از مسئولان دفتر آیت‌الله وحید خراسانی در این همایش گزارشی از دو دهه فعالیت‌های ایام فاطمیه ارائه کرد و گفت: حرکت‌های مذهبی و فرهنگی در ایام فاطمیه از همان سال ۷۹ که سالروز شهادت آن حضرت در تقویم کشور تعطیل اعلام شده، به صورت مردمی همانند شور و شعور عزاداران در ایام عاشورا اداره شده است.

این همایش که با حضور دست اندرکاران برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ایام فاطمیه از سراسر کشور به مدت دو روز در قم برگزار شد، با سخنرانی آیت‌الله وحید خراسانی به کار خود پایان داد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن