دیدبان

استعفای کوچک زاده به کجا رسید؟

استعفای کوچک زاده به کجا رسید؟

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران، صحن علنی امروز دوشنبه 23 آذرماه در حالی آغاز شد که از همان دقایق ابتدایی صدای بلند سخنان رد و بدل شده میان جعفرزاده ایمن آبادی و مهدی کوچک‌زاده پیرامون استعفای کوچک‌زاده خودنمایی می‌کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت از همان روزهای ابتدایی که کوچک‌زاده به دنبال دفن چند تن سیب زمینی استعفای خود را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کرده بود بر روی این استعفا اصرار می‌ورزید و هر از چندگاهی بحث‌های دونفره‌ای با کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر در صحن علنی در این رابطه انجام می‌شد.

اما امروز با نزدیک شدن باهنر عضو هیئت رئیسه مجلس به میز کوچک‌زاده بحث دونفره این دو نماینده این عضو هیئت رئیسه را نیز در بر گرفت و در همین زمان نمایندگان دیگری همچون تاج گردون و نعمتی نیز در کنار آنها جمع شدند.

کوچک‌زاده در میان جمع با نشان دادن تصویری از جعفرزاده ایمن آبادی در تبلت خود با صدای بلند و به خنده اعلام کرد از شما که جانباز هستید بعید است که این حرف موجب خنده و شوخی دیگر نمایندگان شود.

بعد از اصرار نماینده رشت مبنی بر استعفای کوچک‌زاده، این نماینده مردم تهران در پاسخ به اصرار نمایندگان مصر بر استعفای خود تأکید کرد: بنده استعفایم را پس نگرفته‌ام اما بزم را حتی برای چراندن هم به شما نمی‌دهم که این سخن فریادهای بلند تاج گردون و جعفرزاده ایمن آبادی را مبنی بر پیگیری استعفای کوچک‌زاده خطاب به لاریجانی دربر داشت.

اما لاریجانی در پاسخ به فریادها و درخواست این دو نماینده بیان داشت: اکنون زمان بررسی دستور دیگری است، چه موقع بیان این سخنان است و بعد از آن ضمن تذکری به باهنر از وی خواست تا بر روی صندلی خود بنشیند.

در همین راستا کوچک‌زاده نماینده تهران،ری، شمیرات و اسلامشهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح مباحث رد و بدل شده میان خود و جعفرزاده ایمن آبادی و همچنین اظهارات باهنر در میان جمع اظهار کرد: تصویری از ایمن آبادی به دستم رسیده بود که آن را به دیگر نمایندگان نشان دادم.

وی تصریح کرد: باهنر عضو هیئت رئیسه نیز در همین مورد مطلبی را در میان جمع  بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چرا جعفرزاده ایمن آبادی بر روی استعفای شما اصرار دارد گفت: این نماینده رشت دوست دارد در مورد مسائل مهم نظر دهد اما هیئت رئیسه و بنده این اجازه را به وی نمی‌دهیم بر همین اساس مدام بر روی استعفا اصرار می‌ورزد.

این نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خاطر نشان کرد: در حضور باهنر و همگان اعلام کردم که بنده استعفای خود را تاکنون پس نگرفته‌ام.

شایان ذکر است: هفته گذشته نیز بعد از اصرار برخی از نمایندگان در مورد پیگیری استعفای کوچک‌زاده لاریجانی اعلام کرده بود که بنده مسئول تصمیم‌گیری در مورد استعفاها هستم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن