دیدبان
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با دبیرکل حزب مؤتلفه:

نیرو‌های انقلابی در انتخابات مجلس متحد شوند

نیرو‌های انقلابی در انتخابات مجلس متحد شوند

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی از جهاتی دارای ویژگی خاص است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه از ویژگی‌های این حزب تأسیس آن توسط امام خمینی(ره) در دوران خفقان است، افزود: سابقه تشکیل این حزب بسیار مهم است زیرا در زمان غربت اسلام تشکیل شده و این موضوعِ تأثیرگذاری است.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه مجاهدان بسیاری در حزب مؤتلفه تربیت شدند و فعالیت‌های بسیاری داشته و باشجاعت، شهامت و درک صحیح از اسلام حرکت کرده‌اند، گفت: هم سابقه و هم کیفیت شهادت و جهاد در این حزب دارای اهمیت است.

آیت الله نوری همدانی با ابراز اینکه انتخابات امسال دارای حساسیت بسیاری است، عنوان کرد: وضع جهان امروز بسیار متفاوت است زیرا فاجعه‌های بسیاری برای دنیای اسلام به وجود آمده است.

وی با یادآوری اینکه امروز لشکرکشی دشمنان به عراق انجام شده است، گفت: این دشمنان به‌دنبال اهداف خود در این کشور هستند که باید در این موضوع هوشیار بود.

استاد برجسته حوزه علمیه با هشدار نسبت به اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند "طوری صحبت نکنید که وانمود شود در ایران اختلافی وجود دارد"، اظهار کرد: این موضوع مهمی است، دشمنان به‌دنبال اختلاف در کشور هستند اما باید در سال همدلی و همزبانی با هم متحد باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز اینکه نیروهای انقلابی امروز باید وحدت و اتحاد لازم را داشته باشند، گفت: آنچه در این جریان کارایی دارد وحدت است، اگر بتوانید اصولگرایان و طرفداران آن‌ها را متحد کنید به نتیجه می‌رسید.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی باید برای اتحاد با هم سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند و بعد از آن به میدان بیایند خاطرنشان کرد: با وحدت و اتحاد نیروهای انقلابی این مشکلات حل می‌شود اما به‌شرطی که بتوانید آن را عملی کنید.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی در کشور کم نیستند و اگر وحدت داشته باشند موفق می‌شوند تأکید کرد: در صورتی که این افراد متحد نباشند طرف مقابل قدرتمند می‌شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن