دیدبان

روزنامه ای که رایگان در بازار تهران توزیع می‌شود!

روزنامه ای که رایگان در بازار تهران توزیع می‌شود!

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان، یک روزنامه زنجیره‌ای که بعد از رفع توقیف، مجددا انتشار خود را آغاز کرده است به علت عدم فروش و نداشتن مشتری، به طور رایگان در بازار تهران توزیع می‌شود.

 روزنامه «ب» به طور رایگان در بخش‌هایی از بازار تهران از جمله بازار «سید اسماعیل» بین مغازه‌داران توزیع می‌گردد. یکی از صاحبان مغازه این بخش از بازار تهران گفت: چندی قبل فردی که خود را نماینده این روزنامه معرفی می‌کرد با حضور در مغازه‌های بازار اعلام کرد حاضریم به طور رایگان این روزنامه را در اختیار شما قرار دهیم و بعد از آن به طور رایگان در بازار توزیع می‌شود!

لازم به ذکر است روند بحرانی نداشتن مخاطب و عدم فروش روزنامه‌های زنجیره‌ای به حدی گسترش یافته که این روزنامه‌ها تنها با اسپانسرهای سیاسی و منابع مالی مبهم و با اهداف انتخاباتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
گفتنی است روزنامه مذکور که به لحاظ سیاسی کاملا همسو با مواضع فتنه‌گران است، توسط برخی چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به رئیس دولت اصلاحات منتشر می‌شود و گرایش‌های گروهک نهضت آزادی و برخی از جریان‌های ضدانقلاب نیز در مطالب منتشر شده در آن پررنگ است.
این روزنامه سال گذشته نیز به دلیل انتشار مقاله‌ای توهین‌آمیز درباره ولایت حضرت علی‌(ع) توقیف شده بود و اینک در آستانه انتخابات مجلس مجددا فعالیت خود را در حمایت از فتنه‌گران و اصلاحات آغاز کرده است.

گفته می‌شود برخی دیگر از نشریات زنجیره‌ای شیوه مشابهی را برای توزیع در بازار در پیش گرفته‌اند.
روزنامه مذکور اخیراً در سرمقاله‌ای نسبت به تیراژ هزار تا ۲ هزار تایی نشریات زنجیره‌ای و فروش نرفتن آنها ابراز نگرانی کرده بود.
سایت انتخاب نیز پیش از این ضمن یک زد و خورد درون محفلی فاش کرد روزنامه آرمان تیراژ زیر ۵ هزار نسخه دارد و نصف این تیراژ برگشتی است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن