دیدبان

منتقدان بنر «داستان یک پرچم» نگران ناراحتی امریکا نباشند

منتقدان بنر «داستان یک پرچم» نگران ناراحتی امریکا نباشند

دیدبان: حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «پارس» با اعلام ناراحتی از انتشار برخی از مخالفت‌ها با نصب بیلبورد «داستان یک پرچم» در میدان ولیعصر تهران افزود:  این تصاویر نشانه سیاست های انقلاب ما و همراهی کردن با ایده ها و اندیشه های مردم است و باید با افرادی که با آنها مخالفت می کنند برخورد شود.

وی مخالفان این تصاویر را افرادی بی تفاوت نسبت به خواسته های مردم دانست و افزود: درباره این فعایت ها  قانون وجود دارد و شهرداری نیز برابر قانون فعالیتی را انجام داده است از طرف دیگر فرمایش رهبر معظم انقلاب  در همین خصوص و با تاکید بر استکبار ستیزی است، مردم هم که خواستار چنین چیزی هستند، پس دلیل برای مخالفت وجود ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران روحیه استکبار ستیزی دارند و همین روحیه باعث وقوع انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی شد، اظهار کرد: مردم ما این روحیه را به مردم جهان هم نشان داده اند و به همین دلیل تصویری که نشان دهنده چنین روحیه ای باشد نمی تواند ناراحت کننده باشد.

وی از افرادی که به این مورد انتقاد دارند خواست دلایل درست و مبتنی بر قانون خود را مطرح کنند و این همه نگرانی ناراحت شدن یا نشدن امریکا نباشند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن