دیدبان

لاله افتخاری: تابلوهای ضد استکباری باید افزایش پیدا کند

لاله افتخاری: تابلوهای ضد استکباری باید افزایش پیدا کند

دیدبان: لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در خصوص انتقادات رسانه های اصلاح طلب از تصویر نصب شده در میدان ولیعصر(عج)، گفت: کسانی که از این انتشار تصاویر ضد استکباری در سطح شهر تهران ناراحت شدند، یا استکبار را نشناختند و یا نظام و انقلاب ما را نشناختند. تصویری که در میدان ولیعصر (عج) نصب شد، یک تصویر نمادین بود و ذره ای از واقعیت موجود سیاست های امریکایی ها که در تاریخ ثبت شده را به نمایش گذاشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با یادآوری سیاست های خبیثانه دولت امریکا، تصریح کرد: امریکایی ها به طور گسترده بارها روی بدن ها، شخصیت ها، سلامت، جان ملت ها، انساتیت و عفت پاگذاشتند. گاهی اوقات آن ها از کشته های خود کشته ساختند تا بگویند ما زنده هستیم و گاهی اوقات برای ادامه حیات خود به اشاعه فرهنگ و سیاست هایشان در جهان می پردازند.

افتخاری با اشاره به حمایت امریکا از کشتار مردم در جهان، تصریح کرد: این تصویر نشان دهنده آن است که آمریکا برای بالابردن پرچم خود به هر قیمتی پا روی انسانیت، بشریت و شخصیت ملت ها می گذارد. این را می توان در سیاست های آمریکا در حمایت از سعودی ها برای کشتن مردم مظلوم یمن، حمایت از صهیونیست ها برای تدوام جنایات خود در منطقه، به شهادت رساندن 17 هزار نفر در کشورمان و تجهیز و حمایت از تروریست ها برای کشتن مردم عراق و افغانستان حتی در مجالس عروسی، می توان مشاهده کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره آیه ای که مربوط به زنده به گور کردن دختران است، اذعان داشت: این تصویر یکی از زیباترین تصاویری است که از ماهیت امریکایی ها رونمایی کرده است. پا رو جنازه ها گذاشتن پا هدف تثبت خود مصداق آیه ایست که از زنده به گور کردن دختران سخن می گویند. امریکا با حمایت خود از همجنسگرایی و تنزل شخصیت زن در جامعه مصداق اصلی این آیه در اوضاع فعلی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با تذکر به منتقدان این گونه اقدامات فرهنگی در سطح شهر، ابراز داشت: افرادی که دست به انتقاد می زنند، اگر انقلاب و ماهیت آن و استکبار را نشناختند، انسانیت را قاضی کنند، چرا که اقدامات امریکا مغایرت زیادی با اصول انسانیت دارد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم تداوم تصاویر این چنینی، خاطر نشان کرد: به نظر من باید انتشار تصاویر این چنینی در سطح شهر تهران باید افزایش پیدا کند چرا که حتی برای نسل اولی ها انقلاب که راه را گم کرده اند می تواند تداعی کننده اصول و مبانی انقلاب اسلامی باشد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن