دیدبان
رحیم پور ازغدی:

امام گفت حمله آمریکا به ایران‌ جنگ جهانی راه می اندازد

امام گفت حمله آمریکا به ایران‌ جنگ جهانی راه می اندازد

دیدبان: رحیم‌پور ازغدی در نشست مسئولین بسیج دانشجویی ۱۰۰ دانشگاه کشور که در حسینیه سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، در مورد مصادیق نفوذ تصریح کرد: مصادیق نفوذ اعم است از فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی، افکار عمومی، نهادهای حاکمیتی و کنترل فکری بخشی از نخبگان.

وی اظهار داشت: برای مشخص شدن استکبارستیزی که از طرف امام صورت می‌گرفت باید به اسناد لانه جاسوسی و همین طور بازخوانی متن صحبت‌های امام رجوع شود.

رحیم پورازغدی در مورد قطع رابطه با آمریکا گفت: امام به جای ناراحتی و اضطراب اعلام جشن کردند. در رابطه با آمریکا حقوق متقابل وجود ندارد و صحبت از مذاکره که می‌شود منزلت دو طرف رعایت نمی‌شود. رابطه‌ای که آن‌ها می‌خواهند رابطه با یک ملت چپاول شده است و در مقابل ما یک دولت چپاولگر وجود دارد. آمریکا به دنبال رابطه ارباب و رعیت است.

رحیم پورازغدی ادامه داد: امام این قطع رابطه را یک موفقیت می‌داند این دلیلی است که آمریکا از ایران قطع امید کرده است و فکر کردند ما از پا درمی آییم در حالی که امام بسیار هم استقبال کرد.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این طلیعه‌ای است برای پیروزی نهایی اظهار داشت: یک ابرقدرت سفاک را از خود ناامید کردیم بنابراین این یک جشن است امام در این باره گفته بودند که اگر ملت این حادثه را جشن بگیرند حق دارند.

وی با بیان اینکه آمریکا دانست ما برده‌های خوبی برایش نیستیم تصریح کرد: امام گفته‌اند ما کاری می‌کنیم که آمریکا از بقیه ملت‌های مسلمان از عراق تا مصر هم سرخورده شود.

رحیم پورازغدی گفت: برای رسیدن به استقلال کاری غیر از قطع ارتباط و مقابله با استکبار نداریم و امام در این باره گفته‌اند با همه ابرقدرت‌ها رابطه خود را قطع کنید و حتی درگیر یک رابطه عادی با آمریکا هم نشوید.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در روزهای اول عده‌ای می‌گفتند کم کم مورد حمله آمریکا قرار بگیریم افزود: امام در جواب این عده فرموده‌اند او (آمریکا) باید بداند که حمله به ایران حمله به تمام سرزمین‌های اسلامی است اگر به ایران حمله شود یک جنگ جهانی اتفاق خواهد افتاد. رئیس جمهور آمریکا باید بداند (این عمل) باعث قطع صادرات نفت به تمام دنیا می‌شود ما تمام منطقه را زیر آتش خواهیم برد.

وی با بیان اینکه رابطه با آمریکا هیچ سود دنیوی برایمان ندارد یادآور شد: امام فرموده‌اند رابطه دنیوی با آمریکا رابطه‌ای است که آمریکا ده برابرش را از ما می‌گیرد، در تمام دهه‌های گذشته فقط ما را چاپیده‌اند.

رحیم پورازغدی با بیان اینکه چند روز پیش مسئولی گفته است که بعضی افراطی‌ها می‌گویند تحریم باید باشد تا ما قوی شویم گفت: این عین صحبت امام است امام گفته است ما بین ملت‌ها منزوی نمی‌شویم اما اگر منزوی بشویم با آغوش باز این انزوا را می‌پذیریم و تا انزوا نباشد افکار شما به راه نمی‌افتد با این منطق امام در راس افراطیون است.

وی در مورد صلح با آمریکا گفت: ملت ایران اگر می‌خواست صلح آمریکایی بکند‌‌ همان اول دست او را کوتاه نمی‌کرد و او را از کشور خود بیرون نمی‌راند ما نمی‌توانیم صلحی را بپذیریم که طرح آمریکایی است.
منبع:روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران