دیدبان

نظر امام جمعه هامبورگ در مورد شعار «مرگ برآمریکا»

نظر امام جمعه هامبورگ در مورد شعار «مرگ برآمریکا»

امام جمعه هامبورگ گفت: شعار "مرگ برآمریکا" را چون گذشته با فریادی رساتر سر می دهیم تا پایه های لرزان استکبارفرو بریزد.

به گزارش گیلان خبر آیت الله رضا رمضانی گیلانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز اسلامی و امام جمعه هامبورگ در آستانه روز 13 آبان با انتشار پیامی به مناسبت این روز با اشاره به مبنای شعار مرگ بر آمریکا که برخواسته از آموزه های دینی و شعور سیاسی برخواسته از انقلاب اسلامی است گفت: شعار "مرگ برآمریکا" را که بر آمده ازشعور سیاسی وآموزه های دینی ما نسبت به سیاست های استکباری دولت آمریکا می باشد را چون گذشته با فریادی رساتر سر می دهیم تا پایه های لرزان استکبارفرو بریزد واطمینان داریم کرسی بیداری اسلامی درجهان ونفوذ در رفتار ملت ها وکشورهای دنیا، بدون تهدید وارعاب، از آن ایران اسلامی خواهد بود.

متن کامل این پیام که یک نسخه از آن به گیلان خبر نیز ارسال شده است، بدین شرح است:

درحافظه تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز 13 آبان به عنوان نقطه طلایی شکست هیمنه غول استکباردوران شکل گرفت. روزی که همواره ملت سلحشوروغیورایران اسلامی، خاطره رهبری داهیانه بینانگذارجمهوری اسلامی، شهیدان حماسه 13آبان و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا در تهران را مرور می کنند.

 13آبان1358 خود به تنهایی حماسه ای بود که انقلاب دوم نام گرفت تا روزنه نفوذ استکباراز لانه ای در دل نظام اسلامی، کور و طراحان آن دست بسته از هرگونه اقدامی علیه دست آوردهای ناشی از خون شهیدان، نا امید به خانه خود برگردند.

عبور از این گذرگاه حساس تاریخ انقلاب موجب آن گردید تا دشمنان انقلاب در تحلیل مدیریت و رهبری، وفاداری جوانان غیور و توانایی نظام نوپای اسلامی دچار انحراف شوند.

ملت بیدارایران اسلامی با الهام از درس¬های بزرگ عاشورا و وصایای جاودانه امام راحل(قدّس سرّه) ومنویّات حکیمانه  وهوشمندانه مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) به عنوان نقشه راه، هیچگاه اجازه نخواهند داد تا اراده مصمّم نظام اسلامی در مبارزه با استکبارجهانی و صهیونیسم غاصب، دچار ضعف یا آسیب شود؛ چراکه دشمن نشان داده، مرکز فساد و فتنه عالم بوده وهیچگاه اراده ای برای فروریختن دیواربی اعتمادی ندارد.

بنابراین شعار "مرگ برآمریکا" را که بر آمده ازشعور سیاسی وآموزه های دینی ما نسبت به سیاست های استکباری دولت آمریکا می باشد را چون گذشته با فریادی رساتر سر می دهیم تا پایه های لرزان استکبارفرو بریزد واطمینان داریم کرسی بیداری اسلامی درجهان ونفوذ در رفتار ملت ها وکشورهای دنیا، بدون تهدید وارعاب، از آن ایران اسلامی خواهد بود؛ چراکه در پایان کار پیروزی و نصرت از آن خداست وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ (حج 40)

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن