دیدبان

پدر شهید باقری: نگذارید خون شهدای مدافع حرم پایمال شود

پدر شهید باقری: نگذارید خون شهدای مدافع حرم پایمال شود

به گزارش دیدبان به نقل از دولت بهار، حاج حبیب الله باقری، پدر شهید مدافع حرم عبدالله باقری در گفتگو با راه دانا پیامی خطاب به تیم مذاکره کننده ایرانی در نشست حل بحران سوریه صادر کرد و گفت: از تیم مذاکره کننده می خواهم که در قبال زیاده خواهی های غرب و دشمنان ایران، اسلام و جبهه مقاومت عقب نشینی نکرده و اجازه ندهند خون جوانانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) جان خود را فدا کرده اند، پایمال شود.

این پدر شهید همچنین خاطر نشان کرد: یک فرزندم در راه اهل بیت(ع) فدا شد و حاضرم ۴ فرزند دیگرم را هم در این راه فدا کنم.

حبیب الله باقری در ادامه به آخرین جمله فرزند شهیدش نیز اشاره کرد و افزود: عبدالله هنگام رفتن به مادرش گفت که هر چیزی خمس و زکاتی دارد و شما هم ۵ فرزند دارید که یکی را باید در راه خدا به عنوان خمس فدا کنید.

وی تصریح کرد: عبدالله ارادت خاصی به حضرت زینب(س) داشت و می گفت که حضرت یکبار به اسارت رفته اند و نباید بگذاریم که این بار حرم ایشان به اسارت درآید. به مادرش می گفت که اگر حرم حضرت زینب(س) را بگیرند، وقتی آن دنیا از تو سوال کنند که ۵ فرزند داشتی چرا آنها را برای دفاع از حرم فدا نکردی، چه پاسخی خواهی داشت.

حبیب الله باقری در پایان به پیام خون شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: پیام خون این شهدا این است که ما پای انقلاب و اسلام و مقاومت ایستاده ایم و عقب نشینی نمی کنیم. خط قرمز شهدای مدافع حرم هم حریم اهل بیت(ع) و فرمان رهبر معظم انقلاب است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن