دیدبان

عملیاتی برای قبح شکنی مقدسات اسلامی

عملیاتی برای قبح شکنی مقدسات اسلامی

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، "مقدسات مسلمانان به دادشان نخواهد رسید" نام پروژه ای است که با ظهور داعش کلید خورد و با فاجعه منا اوج گرفت تا قبح مقدسات که محرک مهمی برای رسیدن به آرمان‌ها است را، بریزند.

یکی از عوامل باز دارنده از هر کاری "ترس" می‌باشد بنابر این این پروژه ابتدا با ترس کلید خورد، خشن ترین گروه تروریستی تاریخ به نام داعش در منطقه ظهور کرد تا بتوانند از این طریق پسوند ترس را در کنار نام اسلام قرار دهد، این گروه تروریستی با جنایات دهشتناک خود چون سر بریدن بر این تلاش است تا اسلامی زمخت نشان جهان دهد و با این کار چند هدف را دنبال کرد از جمله اینکه اگر در دنیا افرادی با این دین مبین آشنا نبودند و ذهنیتی از آن نداشتند امروز با مرور جنایات داعش آن را دینی (نعوذ بالله) احمقانه و خشن تلقی می کنند.

از طرف دیگر آنها به گونه ای از عبارات مقدسی چون " لا اله الی الله" و "الله اکبر" ...استفاده کردند که تاثیر و تاثر این عبارات متعالی (نعوذ بالله) گرفته شود.

به عنوان مثال گروه تروریستی داعش پس از هر جنایتی که انجام می دهد فریاد "الله اکبر" سر داده تا این مفهوم بزرگ و مهم را مقارن عمل خود قرار دهند(نعوذ باالله) به طور مثال در جریان حمله مسلحانه افراد ناشناس به دفتر مجله فکاهی "شارلی ابدو"که منجر به کشته شدن تعدادی از افراد شد، مهاجمان با لباس و ماسک سیاه و مسلح به سلاح سنگین در حین تیراندازی "الله اکبر" سر می‌دادند و شاهدان که در آنجا حضور داشتند بدون در نظر گرفتن کم و کیف ماجرا از اشنیدن این نام مبارک سریعا به تروریستی بودن ماجرا پی بردند.

از جمله دیگر هتک حرمت های هوشمندانه این گروه، پرچم آنها است که که به ریاکاری بر افراشته و کلمه توحید و "محمد رسول الله" بر آن نقش بسته است، به نظر می رسد گروه تروریستی داعش این پرچم را از مهر معروف پیامبر(ص) اخذ کرده است و متاسفانه امروزه این پرچم با نماذهایی که پیشینه متبرک دارند در هر کجای دنیا به اهتزاز در بیاید علامتی برای رعب و وحشت خواهد بود.

از جنایات داعش که بگذریم فاجعه منا اوج گیری این پروژه و عمیق تر کردن ترس ها بود، بیش از ۷۰۰۰ نفر در این فاجعه جان باخته و آسیب دیدند، آن هم در جایی که حاجیان عرفانی ترین روزهای زندگی خود را می گذرانند و در سرزمینی که به عنوان قبله وحدت مسلمانان شناخته می شود، بهره برداری از این موضوع به این ترتیب بود تا این موضوعات را القا کنند که صدای " دعای " حاجیان را (نعوذ بالله) معبودشان نشنید و مقدساتشان، در زمانی که لوح وجودشان پاک بوده و در مسیری قرار دارند که به پرتاب سنگ به شیطان ختم می شود به دادشان نرسید.

برنامه فاجعه منا با ظرافت خاصی تهیه شده بود که حاجیان سنگ نزده به شیطان از دنیا روند البته یک هفته پیش از این فاجعه خون پاشی دیگری در بیت الله الحرام رقم خورد، جرثقیل های غول اسا به طرز مشکوکی به روی حاجیان افتاد تا علاوه بر تصویر وحشتناکی که رقم خورد این حس القا شود که در پناه خدا نخواهند بود.

با آغاز ماه محرم نیز این پروژه نخوابیده و برای آن برنامه دیگری داشتند، گروه تروریستی داعش با حمله به حسینیه ای در شرق عربستان و آتش گشودن بر عزاداران اهداف قبلی را دنبال کرد.

با مروری بر این اتفاقات در می یابیم که استکبار در تلاش است تا دست آویز های مهم مسلمانان را برایشان کمرنگ کند و نشان دهند (نعوذ با الله) مقدسات مسلمانان به دادشان نخواهد رسید.

اما...

سخت در اشتباهنداسلامی که بر جان نشیند به این سادگی نیست که با چنین پروژه هایی بخواهند کعبه عشق مسلمانان را هدف گرفته و آن را از ریشه و جان اسلام بیاندازند از طرف دیگر جهان بینی و بینش سیاسی در دنیای امروز موضوعی است که نمی توان از ان چشم پوشید بنابراین هوشیاری مسلمانان در این زمینه می تواند پروژه اسلام هراسی را بیش از پیش به عقب براند.

تفکر استکبار هر چقدر هم نیز بینانه باشد به حماقت ختم خواهد شد و قبح شکنی به این سبک جدید تنها نفرت برای آنها به همراه خواهد داشت بنابراین کشتار در مکان های مقدس حیله ای است برای زیر سوال بردن فعل حضور یافتن در این اماکن اما در آخر باید گفت مسلمانانی که عشق شهادت در سر دارند را ترسی از کشته شدن در محراب نیست!

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران