دیدبان

انتقاد یک مرجع از قدرت‌ یابی عوامل فساد

انتقاد یک مرجع از قدرت‌ یابی عوامل فساد

به گزارش دیدبان به نقل از مهر، آیت‌الله‌ العظمی ناصر مکارم شیرازی ظهر پنج‌شنبه در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا با تأکید بر ضرورت توجه به فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: خانواده شهدا به دلیل احترامی که دارند در انجام فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر بهتر از دیگران می‌توانند عمل کنند.

وی در ادامه بر لزوم تکریم خانواده شهدا تأکید کرد و ادامه داد: تکریم و توجه به خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فریضه شهادت و ایثارگری در جامعه می‌شود.

استاد برجسته حوزه بر اتحاد و همفکری در خانواده معظم شهدا تأکید کرد و گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارای ظرفیت غنی و فراوانی هستند که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها ضمن ادامه راه شهیدانشان در حفظ و زنده بودن فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه تلاش کنند.

* باید مراقب جوانان باشیم

وی همچنین با بیان این موضوع که دستیابی به عوامل فساد در جامعه افزایش‌ یافته است، یکی از عوامل ایجاد فساد را ماهواره معرفی کرد و گفت: یکی از راه‌هایی که دشمنان می‌خواهند با آن به جامعه اسلامی ضربه بزنند رواج عوامل فساد و نفوذ در اعتقادات است که این امر می‌طلبد که مراقب جوانان باشیم.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه دشمنان متوجه شده‌اند که برای شکست مکتب شیعه و مسلمانان باید به عقیده آنها نفوذ کنند، افزود: باید مراقب باشیم جلوی توطئه دشمنان را بگیریم و اجازه ندهیم که آن‌ها باعث تفرقه‌افکنی باشند.

وی با بیان اینکه امروز زمینه لغزش در جامعه بسیار زیاد است و نباید حالت انفعال داشته باشیم، گفت: علما و خانواده شهدا در دوران کنونی وظیفه‌ای مهم بر عهده دارند و خداوند در صورت ثابت قدم بودن مسلمانان، به آنان وعده پیروزی داده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن