دیدبان

یزدی ها صاحب شبکه اجتماعی شدند

یزدی ها صاحب شبکه اجتماعی شدند

به گزارش دیدبان به نقل از مهر، باشگاه فرهنگی مبشران غدیر در واقع یک شبکه اجتماعی با تولید محتوای مذهبی است و مفاهیم ارزشمندی همچون غدیر، ولایت، امامت و ... در آن گنجانده شده و با هدف معرفی سبک زندگی علوی راه‌اندازی شده است.

این باشگاه فرهنگی در مراسمی با حضور مسئولان در بیت امام جمعه یزد رونمایی شد و در کنار این مراسم از دست اندرکاران و فعالان ستاد مبشر غدیر در ایام دهه امامت و ولایت نیز تقدیر شد.

شهردار یزد در این مراسم در مورد باشگاه مبشران غدیر اظهار داشت: این باشگاه در واقع هدیه ای فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به شهروندان یزدی است و امیدواریم بهره برداری خوبی از آن صورت گیرد.

محمدرضا عظیمی زاده عنوان کرد: شبکه های اجتماعی امروز جای خود را در همه خانه‌ها باز کرده اند اما اختیار همه این شبکه‌ها با بیگانگان است و خوراک فرهنگی توسط آنها تامین می شود.

* همه خانواده‌های یزدی می‌توانند به باشگاه مبشران غدیر بپیوندند

وی عنوان کرد: باشگاه مبشران غدیر با هدف زیر پوشش قرار دادن جوانان و نوجوانان و خانواده ها راه اندازی شده و امیدواریم با تولید محتوای فرهنگی، بتواند خانواده های بسیاری را زیر پوشش قرار دهد.

عظیمی زاده همچنین با اشاره به برنامه های اجرا شده در عید غدیر و ایام دهه ولایت و امامت توسط ستاد مبشر شهرداری یزد قدردانی کرد و گفت: همکاری خوب مردم و مشارکت آنها، همراهی هیئت های مذهبی و برنامه ریزی های خوب این ستاد توانست امسال برنامه های خوبی در استان به مرحله اجرا درآورد.

شهردار یزد تصریح کرد: تلاش می کنیم در راستای تحقق «بلد امین» برنامه های فرهنگی شهرداری یزد را در راستای پاسداشت فرهنگ مقاومت اسلامی به پیش ببریم.

امام جمعه یزد نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی باشگاه مبشران غدیر و قدردانی از برنامه های اجرا شده توسط ستاد مبشران غدیر در ایام دهه ولایت و امامت اظهار داشت: شایسته است با برنامه ریزی های مناسب، هر سال جوانان بیشتری به این برنامه‌ها جذب شوند.

* محبت اهل بیت (ع) جایگاه مستکبران را متزلزل کرده است

آیت الله محمدرضا ناصری اجرای این برنامه ها را راهی در مسیر اتکای جوانان به داشته های معنوی خود دانست و افزود: در شرایطی که دشمن سرمایه گذاری های کلان برای کمرنگ کردن معنویت و دین در بین جوانان کرده است، برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی می تواند گام موثری در جلوگیری از گرایش جوانان به بیگانگان باشد.

وی با بیان اینکه بیگانان و مستکبران از اسلام در هراسند زیرا اسلام پایه های حکومت آنها را متزلزل کرده است، افزود: دشمنان اسلام در تلاشند تا جوانان ما را از دین و معنویت و اخلاق تهی کنند و هنگامی که این اتفاق رخ داد، فرهنگ خود را در میان جوانان ما پررنگ می‌کنند و آنگاه حکومت می کنند اما اسلام این امکان را از آنها گرفته است.

ناصری خاطرنشان کرد: وقتی عشق به خداوند متعال و دین محوری و محبت اهل بیت (ع) در جامعه جاری و ساری باشد، دیگر طاغوت ها و مستکبران و مفتی های درباری جایگاهی نخواهند داشت و دشمنان ما نیز از همین ناراحت و نگرانند زیرا اسلام و اهل بیت (ع) برای آنها جایگاهی باقی نگذاشته اند بر این اساس کمر همت بسته‌اند تا ا سلام را از بین ببرند.

* راه اندازی ایستگاه های مبشران غدیر یک سنت حسنه ماندگار خواهد بود

وی بیان کرد: در چنین شرایطی باید در مقابل آنها بایستیم زیرا دین و اهل بیت (ع) امانات الهی هستند و از دیگر امانت های الهی نیز غدیر، ولایت و انقلاب اسلامی هستند.

عضور شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ستاد مبشران غدیر از سال ۸۴ در شهرداری یزد راه اندازی شده است، اظهار داشت: این ستاد هر سال برنامه های ویژه ای برای عید غدیر تدارک دیده اما امسال این برنامه ها بسیار پربار و پرمخاطب بوده است.

حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان عنوان کرد: در ۲۳ برنامه تدارک دیده شده در عید غدیر امسال، ۲۶۰ هزار نفر مخاطب این برنامه ها بودند و بسیاری از این برنامه ها اثرگذاری بالایی در جامعه داشته است.

وی راه اندازی ۱۱۰ ایستگاه ستاد مبشران غدیر را از سنت های حسنه برشمرد و افزود: از امسال دیگر این ایستگاه ها در روز عید غدیر همانند نیمه شعبان، شور و شعف را در خیابانهای یزد ساری و جاری می کنند و غدیر دیگر در غربت نخواهد بود.

در این مراسم جمعی از دست اندرکاران ستاد مبشر غدیر به نمایندگی از ۱۷۰ فعال و خدمتگزار این ستاد با حضور امام جمعه یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان، شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد مورد تجلیل قرار گرفتند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران